غذای خانگی سه سار چیتگر

مدل جدید پالتو دخترانه و زنانه - ژولی پولی

مدل جدید پالتو دخترانه و زنانه

مدل جدید پالتو دخترانه و زنانه

18 آذر 1398

انتخاب یک پالتوی گرم و زیبا در تیپ و ظاهر خانم ها و دختران جوان در فصل زمستان تاثیر بسزایی دارد.

پالتو مثل سایر لباس ها نیست که هر خانم چندین و چند پالتو خریداری نماید و هر روز یکی از آنها را بپوشد، البته تنوع در خرید لباس بسیار خوب است اما امان از قیمت های سرسام آور پالتوها!

معمولا دختران و خانم ها سعی می کنند تعداد محدودی پالتو خریداری نمایند اما پالتوهای مورد نظر را با سایر اکسسوری ها و لباس های خود ست می کنند.

مدل جدید پالتو زنانه

مثلا اگر پالتویی با رنگ قرمز خریداری می کنند، سعی می کنند بوت یا نیم بوت و کیفی به رنگ مشکی خریداری نمایند که تضاد رنگ، جلوه ی زیبایی به تیپ آنها بدهد یا اگر پالتویی قهوه ای رنگ خریداری می کنند رنگ پالتو و کیف و کفش خود را ست می کنند.

برخی خانم ها ترجیح می دهند بوت، کیف و پالتوی خود را از جنس چرم انتخاب کنند تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و چندین سال بتوانند آنها را بپوشند.

از سویی تنها شکل ظاهری و رنگ پالتو حائز اهمیت نیست، زیرا وظیفه ی اصلی پالتو گرم کردن بدن و محافظت از سرما می باشد.

اگر پالتویی خریداری نمایید که آستر نداشته باشد مجبور هستید زیر آن حتما لباس بافتنی بپوشید که بدنتان را گرم کند.

مدل جدید پالتو دخترانه

ولی اگر پالتویی خریداری نمایید که آستری داشته باشد یا پارچه ی آن ضخیم باشد نیازی به پوشیدن لباس های بافتنی خیلی ضخیم نیست.

برخی خانم ها برای انتخاب پالتو زمان زیادی را در نظر می گیرند و از اواسط پاییز دنبال خرید پالتویی مناسب برای فصل زمستان هستند.

اگر خودتان اهل دوزندگی هستید یا پالتوهای حاضری موجود در بازار را قبول ندارید می توانید پارچه ای با ضخامت و رنگ مورد نظر خود خریداری نمایید و از خیاط ماهری درخواست کنید تا پالتویی را متناسب با سلیقه ی شما بدوزد.

ما در بخش مد و پوشاک مجله خبری ژولی پولی تعدادی عکس مدل جدید پالتو دخترانه و زنانه را گردآوری کرده ایم که برای خرید کردن و دوختن پالتو می تواند به شما ایده بدهد.

مدل جدید پولیور بافتنی دخترانه و زنانه