غذای خانگی سه سار چیتگر

مدل جدید هدبند بافتنی دخترانه و زنانه - ژولی پولی

مدل جدید هدبند بافتنی دخترانه و زنانه

مدل جدید هدبند بافتنی دخترانه و زنانه

15 آبان 1398

فصل پاییز و زمستان که فرا می رسد اگر از خودتان به خوبی محافظت نکنید و لباس های گرم و بافتنی نپوشید دچار سرماخوردگی می شوید و مدتها کار و زندگیتان تعطیل می شود تا به حالت عادی برگردید.

پوشیدن لباس های گرم و بافتنی همچون کلاه، شال گردن و دستکش می تواند بدن شما را در مقابل سرما محافظت نماید.

یکی از پوشیدنی هایی که در فصل های سرد سال، استفاده از آن لازم می باشد هدبند است.

اگر تمایلی به پوشیدن کلاه ندارید، هدبند می تواند جایگزین مناسبی برای کلاه باشد و پیشانی و گوش های شما را در مقابل سرما و باد، گرم نگه دارد.

هدبند بافتنی دخترانه

برای خانم ها و دختر خانم هایی که از شال و روسری و مقنعه استفاده می کنند، پوشیدن کلاه در هوای سرد مشکل است، اما استفاده از هدبند در زیر مقنعه و روسری علاوه بر زیبایی خاصی که به تیپتان می دهد می تواند شما را در مقابل سرما محافظت کند.

خانم های خوش سلیقه و هنرمند می توانند در فصل پاییز و زمستان، کاموا تهیه نمایند و با دو میل یا قلاب هدبندهای بافتنی زیبایی را برای خود یا برای دوستان و اعضای خانواده ی خود ببافند و به آنها هدیه دهند.

شما دوستان عزیز می توانید رنگ هدبند و دستکش و شال گردن خود را با یکدیگر ست نمایید تا هماهنگی خاصی به تیپتان بدهد یا هدبند خود را با رنگ روسری یا مقنعه ی خود ست نمایید.

ما در مجله ی خبری ژولی پولی تعدادی عکس هدبند بافتنی زنانه و دخترانه را گردآوری کرده ایم که برای خریداری کردن هدبند بافتنی یا برای بافتن هدبند می تواند به شما ایده بدهد.