غذای خانگی سه سار چیتگر

جدیدترین مدلهای عروسک بافتنی با کاموا+ عروسک بافتنی با دو میل و قلاب - ژولی پولی

جدیدترین مدلهای عروسک بافتنی با کاموا+ عروسک بافتنی با دو میل و قلاب

جدیدترین مدلهای عروسک بافتنی با کاموا+ عروسک بافتنی با دو میل و قلاب

2 مهر 1399

جدیدترین مدلهای عروسک بافتنی با کاموا که با دو میل و قلاب بافته می شوند را برای شما در مجله ژولی پولی گردآوری کرده ایم، این عکسها برای بافتن عروسک به شما ایده می دهد.

عروسک های بافتنی با کاموا که با دو میل یا قلاب بافته می شوند در فصل پاییز و زمستان طرفداران بی شماری دارند.

خانم های هنرمند در فصل های پاییز و زمستان کاموا خریداری می کنند و برای کودکان خود عروسک های زیبایی را می بافند و فرزندان خود را سورپرایز می کنند.

اگر شما هم جزو خانم های هنرمندی هستید که با بافتنی آشنایی دارید، می توانید کامواهای رنگارنگی خریداری کنید و با دو میل یا قلاب یک عروسک زیبا ببافید.

مشاهده نمایید: قیمت عروسک بافتنی (مدل کوچک و بزرگ + عکس)

مدلهای جدید برای بافتن عروسک کاموایی

عروسک های بافتنی تنها برای گروه سنی کودک نیستند، شما می توانید به مناسبت ولنتاین یک خرس بافتنی ببافید و به همسر یا نامزد و عشق زندگی خود هدیه دهید.

همچنین می توانید به مناسبت های مختلف برای دوستان، اعضای خانواده یا بچه های فامیل از این عروسکهای زیبا و بامزه ببافید و به اطرافیان خود هدیه دهید.

یکی از ویژگی های عروسکهای بافتنی این است که برای کودکان خطرناک نیست و به دلیل نرمی و لطافتی که دارد کودکان می توانند شب ها این عروسکها را در رختخواب خود قرار دهند.

با کاموا می توانید عروسکهایی دخترانه یا پسرانه و یا شبیه شخصیت های کارتونی و حیوانات ببافید و کودکان خود را شگفت زده کنید.

مشاهده نمایید: مدلهای هدبند بافتنی دخترانه و زنانه

مدلهای عروسک بافتنی با کاموا: