غذای خانگی سه سار چیتگر

مدلهای جدید کیک ولنتاین عاشقانه - ژولی پولی

مدلهای جدید کیک ولنتاین عاشقانه

مدلهای جدید کیک ولنتاین عاشقانه

8 بهمن 1398

کیک ولنتاین عاشقانه، کیک ولنتاین دو نفره، کیک ولنتاین قرمز، کیک ولنتاین خامه ای، کیک ولنتاین قلب گزینه هایی برای تهیه کیک در یک جشن دو نفره و عاشقانه در روز ولنتاین یا روز عشق است.

اگر جزو دختران و خانم های خوش ذوق و یا جزو پسران یا آقایان عاشق پیشه هستید و از الان در تدارک سور و سات روز ولنتاین هستید با ما در ژولی پولی همراه باشید.

دختران و خانم های خوش سلیقه که خودشان با هنر شیرینی پزی و کیک پزی آشنایی دارند می توانند برای همسر یا عشق زندگیشان یک کیک خوشمزه بپزند.

کیک ولنتاین طرح قلب

برای تهیه کیک ولنتاین می توانید از قالب قلب استفاده کنید که متناسب با روز عشق شود یا اینکه برای تزیین کیک از خامه یا رنگ های خوراکی قرمز و صورتی استفاده کنید.

البته اگر جزو خانم هایی هستید که با هنر کیک پزی آشنایی ندارید و فرصت کافی برای پخت کیک ولنتاین و تزیین آن را ندارید می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

کیک ولنتاین شکلاتی

پسران و آقایان هم که مقوله شان متفاوت است و کمتر پسر و آقایی وجود دارد که با شیرینی پزی و کیک پزی آشنایی داشته باشد.

اکثریت پسران و آقایان در این روز ترجیح می دهند یک کیک ولنتاینی و عاشقانه ی زیبا برای عشق زندگیشان خریداری نمایند.

کیک ولنتاین خاص

روز ولنتاین تنها مختص افراد عاشق که در شرف ازدواج و دوران نامزدی هستند نیست، خانم ها و آقایانی که سالها از ازدواجشان گذشته و دارای فرزند می باشند نیز می توانند روز ولنتاین را جشن بگیرند و کیک ولنتاین را در کنار فرزندان و همسرانشان میل نمایند.

مدلهای کیک ولنتاین برای مراسم خواستگاری، جشن عقد و تولد نیز مناسب می باشد و کلا برای هر جشن و مهمانی دو نفره و عاشقانه ای نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاپ کیک ولنتاین

برای خرید کیک ولنتاین سلیقه ی شخص مقابلتان را در نظر بگیرد:

اگر به خامه علاقمند است برای وی کیک ولنتاین خامه ای بخرید.

اگر به شکلات علاقمند است، برای وی کیک ولنتاین شکلاتی بخرید.

اگر به کیکهای فوندانت و شکل دار علاقمند است، برای وی کیک ولنتاین با فوندانت خریداری نمایید.

و …

عکس پروفایل ولنتاین نزدیک است

کیک ولنتاین رولتی

در زیر تعدادی عکس کیک ولنتاین عاشقانه دونفره را گردآوری کرده ایم، امیدواریم بتوانید از عکسهای زیر برای تهیه و خرید کیک ولنتاین ایده بگیرید.

مدلهای جدید کیک ولنتاین عاشقانه: