غذای خانگی سه سار چیتگر

مدلهای جدید ساعت ست عروس و داماد - ژولی پولی

مدلهای جدید ساعت ست عروس و داماد

مدلهای جدید ساعت ست عروس و داماد

29 دی 1398

اگر شما هم جزو زوج های جوان هستید که روزهای شیرین دوران نامزدی را سپری می کنید و در شرف مراسم عقد و عروسی خود هستید و در حال خرید لوازم عروسی خود هستید، یکی از دغدغه هایتان خرید ساعت ست عروس و داماد است.

من خیلی تحقیق کردم ولی سرانجام متوجه نشدم که چرا خرید ساعت مچی ست عروس و داماد سالهاست که مرسوم شده است و سرانجام خودم به این نتیجه رسیدم که وظیفه ی ساعت مچی، ثبت تایم های عاشقی است!

دختران و پسران جوان پس از خرید حلقه ی ازدواج و سایر وسایل عروسی، خرید ساعت ست را در برنامه ی خرید خود قرار می دهند.

ساعت ست استیل عروس و داماد

البته خرید ساعت ست عروس و داماد مثل حلقه ی ازدواج اجباری نیست، چون مواردی را دیده ام که داماد خودش ساعت داشته و از عروس خواسته است تا ساعت ست خریداری نکند!!

به هر حال اگر شما جزو دختران و پسران جوان هستید که تمایل دارید ساعت ست عروس و داماد خریداری کنید با مجله خبری ژولی پولی در بخش مد و پوشاک همراه باشید.

در زیر تعدادی عکس ساعت ست عروس و داماد را برای شما در نظر گرفته ایم و شما را با چند مورد که برای خرید ساعت ست لازم است مدنظر قرار دهید آشنا می کنیم.

این روزها اینقدر تنوع هر کالایی که می خواهید خریداری کنید در بازار زیاد است که بی شک گیج می شوید چه چیزی بخرید.

از مطرح ترین برندهای ساعت ست عروس و داماد می توانیم به رولکس، سیتیزن، رومانسون، الگانس، گوچی، ویولنت اشاره کنیم.

نکات لازم برای خرید ساعت ست عروس و داماد

انواع ساعت مچی:

۱)ساعت مکانیکی

۲)ساعت کواتز

۳)کوارتز جنبشی

۴)ساعت خودکار

۵)کوارتز خورشیدی

جدیدترین مدلهای لباس عروس پوشیده

ساعت ست عروس و داماد

نکات لازم برای خرید ساعت ست عروس و داماد:

۱)قبل از هر چیز بودجه و مبلغی که برای خرید ساعت در نظر گرفته اید را مشخص کنید چون طیف گسترده ای قیمت ساعت در بازار موجود است.

۲)اگر جزو افرادی هستید که از کالاهای برند خریداری می کنید باید بدانید که باید بیشتر هزینه کنید تا بتوانید ساعت مچی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

۳)شکل ظاهری ساعتی که می خواهید خریداری کنید را مشخص کنید و با شریک زندگی خود در این مورد صحبت کنید که سلیقه هایتان به هم نزدیک شود.

۴)در سایتهای مختلف و شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام گشت و گذاری انجام دهید و مدلهای مختلف ساعت مچی ست را با همسرتان نگاه کنید تا پیش زمینه ی ذهنی قبل از خرید داشته باشید.

۵)مشخص کنید در چه مناسبت هایی قرار است از ساعت مچی استفاده کنید، برخی افراد ساعت ست عروسی خود را برای مناسبت های مجلل و مجالس و مناسبت های خاص استفاده می کنند و برخی دیگر ساعت ست عروسی خود را برای مصارف روزانه و سرکار رفتن و … استفاده می کنند، ساعت های لوکس با ساعت های معمولی ظاهر متفاوتی دارند.

ساعتهای اسپرت مناسب برای موقعیت های روزمره هستند.

۶)برخی خانم ها پوست بسیار حساسی دارند و به همین منظور باید در خرید ساعت مچی دقت بیشتری داشته باشند و ساعت هایی با جنس تیتانیوم یا طلا خریداری کنند تا پوستشان را از آسیب حفظ کند.

۷)اگر دست شما با آب در تماس است، باید هنگام خرید از فروشنده میزان مقاومت و ضد آب بودن ساعت را سوال بپرسید.

۸)اگر با خارج از کشور در ارتباط هستید، ساعت مچی چند زمانه خریداری نمایید.

۹)برخی افراد دلشان می خواهد شیک ترین و لاکچری ترین و لوکس ترین اجناس را برای خرید عروسیشان تهیه نمایند، این گونه افراد حتی می توانند ساعت ست عروسی خود را با حلقه عروسیشان هماهنگ کنند.

مدلهای جدید ساعت ست عروس و داماد: