غذای خانگی سه سار چیتگر

متروی تهران برای ساعاتی در شبهای قدر رایگان است - ژولی پولی

متروی تهران برای ساعاتی در شبهای قدر رایگان است

متروی تهران برای ساعاتی در شبهای قدر رایگان است

11 اردیبهشت 1400

متروی تهران برای ساعاتی در شبهای قدر رایگان است+ را در قسمت اخبار اجتماعی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

متروی تهران در شب های قدر از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۲:۰۰ به صورت رایگان فعالیت خواهد کرد.

شب قدر امشب فرا می رسد و متروی تهران برای خدمت رسانی به مردم رایگان است.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا، فرنوش نوبخت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت علی(ع) و لیالی قدر افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم احیا در شب‌های نوزدهم، بیست‌ و یکم و بیست‌ و سوم ماه مبارک رمضان، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، متروی تهران در خطوط درون شهری تا ساعت ۲:۳۰ بامداد فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران در نخستین شب قدر در شامگاه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، افزود: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ بامداد روز بعد یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب هایی قدر بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (دوشنبه ۱۳) و (چهارشنبه۱۵) اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی در پایان بیان کرد: متروی تهران در لیالی قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) – کرج- گلشهر و بالعکس و ایستگاه‌های پایانه‌های یک و دو، چهار و شش فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات رسانی شبانه ندارد.