غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای کتک خوردن دزد جوان از خانم ۷۷ ساله - ژولی پولی

ماجرای کتک خوردن دزد جوان از خانم ۷۷ ساله

ماجرای کتک خوردن دزد جوان از خانم ۷۷ ساله

6 اسفند 1399

ماجرای کتک خوردن دزد جوان از خانم ۷۷ ساله را در قسمت اخبار حوادث مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

زن سالخورده با عصای خود یک سارق را مجبور به فرار کرد.

ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش شجاعانه یک زن سالخورده در مواجهه با سارق را به تصویر می‌کشد. «جیسون شِلدون»، سارق ۳۱ ساله قصد ربودن ساک این زن ۷۷ ساله را داشت که با مقاومت وی مجبور به فرار شد. این زن که هویتش اعلام نشده و به تازگی تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته بود هنگامی که با حمله سارق برای ربودن ساک خود مواجه شد با عصای زیر بغل توانست او را فراری دهد.

ثبت صحنه سرقت توسط دوربین های مداربسته

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا، این سارق که با واکنش غیرمنتظره این زن مواجه شده بود پس از سوار شدن بر دوچرخه خود از محل متواری شد. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است مشاهده می‌شود که این زن با عصای خود چند ضربه به سر و صورت سارق وارد کرده و او را مجبور به فرار می‌کند. این حادثه در ساعت ۵:۴۰ دقیقه تاریخ ۲۸ فوریه سال ۲۰۲۰ در محله «نیوآرک» ناتینگهام شر رخ داد، اما ویدئوی آن به تازگی منتشر شده است.

دستگیری سارق توسط پلیس

البته شلدون دو دقیقه بعد به یک مرد ۵۲ ساله حمله ور شد. این مرد که پس از برداشت پول از خودپرداز بانک در حال بازگشت به خانه بود در مقابل درب خانه اش مورد حمله این سارق قرار گرفت. شلدون پس از چند بار ضربه به سر و صورت این مرد او را نقش بر زمین کرد، با این حال قربانی با عبور دادن پول‌های نقد از زیر درب خانه‌اش تلاش کرد مانع دستیابی وی به پول‌ها شود. شلدون دو روز بعد به اتهام ارتکاب دو فقره سرقت و تلاش برای سرقت توسط پلیس دستگیر شده بود.

گفتنی است؛ جیسون شِلدون ۱۹ فوریه در دادگاه در ناتینگهام انگلیس مورد محاکمه قرار گرفت و به ۶ ماه زندان محکوم شد.