غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای پویش ۱۰ روزه برای شکست کرونا چیست؟+ غرغره آب نمک و شکست کرونا - ژولی پولی

ماجرای پویش ۱۰ روزه برای شکست کرونا چیست؟+ غرغره آب نمک و شکست کرونا

ماجرای پویش ۱۰ روزه برای شکست کرونا چیست؟+ غرغره آب نمک و شکست کرونا

31 تیر 1399

به گزارش ژولی پولی مردم ایران قرار است در پویش ۱۰ روزه برای شکست کرونا شرکت کنند که این پویش از روز دوشنبه ۳۰ تیر شروع شده و موضوع آن غرغره با آب نمک می باشد.

قبلا نیز وقتی فردی دچار سرماخوردگی و گلودرد می شد اولین درمان خانگی و ساده ای که برای درمان استفاده می کرد استفاده از غرغره آب نمک در خانه بود.

پرویز پرستویی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر استوری را با متن زیر منتشر کرد و از مردم خواست تا در پویش ۱۰ روزه برای شکست کرونا شرکت کنند.

مشاهده نمایید: شهره سلطانی کرونا گرفت+ ویدئو

غرغره آب نمک باعث از بین بردن کرونا می شود

پویش ۱۰ روزه برای شکست کرونا:

دانشمندان آلمانی پس از یک رشته تحقیقات اعلام کرده اند که ویروس کرونا به هیچ وجه مانند ویروس سارس ۲۰۰۲ در ریه ها تکثیر نمی شود.

بلکه به طور گسترده ای ظرف یک هفته اول آلودگی فرد، در گلوی او تکثیر می شود.

این دانشمندان به صدراعظم و وزیر صنعت آلمان پیشنهاد کرده اند تا از مردم بخواهند که یک کار ساده را که انجام غرغره با آب نمک است هر روز چهار بار انجام دهند.

آنها از مدتها پیش تاکید بر ضرورت انجام این کار داشتند و اکنون با توجه به اعلام نتیجه آزمایشاتی که توسط بیولوژیست های آلمان در ارتباط با تکثیر ویروس کرونا در گلو انجام شده، بار دیگر بر ضرورت انجام غرغره با آب نمک تاکید کرده است.

تاکید آنها به وزارت صمت آلمان این است اگر همه مردم این کار را انجام دهند ظرف ده روز این ویروس به طور کامل در سراسر آلمان از بین می رود.

نتیجه آزمایشان نشان داده با غرغره کردن با آب و نمک دایما گلوی خود را به یک محیط کاملا قلیایی تبدیل می کنیم.

چنین محیطی بدترین محیط برای کرونا ویروس است.

زیرا با آب و نمک پی اچ دهان و گلو تغییر می کند و تبدیل می شود به یک پی اچ القلی و اگر ما با غرغره کردن گلوی خود را هر روز چند بار قلیایی کنیم فرصتی به ویروس نمی دهیم که تکثیر شود.

بنابراین ضرورت دارد که همه، هر روز و به صورت یک عادت روزی چند بار به خصوص صبح و شب و قبل از خروج احتمالی از خانه و بعد از بازگشت به خانه با آب و نمک غرغره کنیم تا در همان دوره اولیه اصلا به ویروس اجازه تکثیر ندهیم.