غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای قتل شیما در تهران - ژولی پولی

ماجرای قتل شیما در تهران

ماجرای قتل شیما در تهران

17 بهمن 1399

ماجرای قتل شیما در تهران را در قسمت اخبار حوادث مجله خبری ژولی پولی دنبال نمایید.

پرونده بهلول فقط یک شاکی دارد و پرونده  قاتل دختر ۱۵ ساله تهرانی به زودی به دستگاه قضایی ارسال می شود.

سردار علیرضا لطفی در خصوص آخرین وضعیت پرونده بهلول قاتل شیما توضیحاتی ارائه داد. همین چند ماه پیش بود که شهروندان یکی از محلات شرقی تهران با اطلاع گرفتار شدن یک دختر در خانه ای قدیمی او را از منزل رها کردند. این دختر که سمیرا نام داشت بعد از انتقال به کلانتری نامجو در توضیح ماجرا به ماموران پلیس گفته بود که مدتی قبل با پیرمردی به نام بهلول قاتل شیما که صاحب همان خانه در خیابان سبلان است، طرح دوستی گذاشته و به قصد استعمال مخدر شیشه با او به خانه اش رفته اما او درب را روی او قفل کرده و از خانه رفته است.

قتل شیما صباگردی توسط بهلول

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا، سمیرا با کمک همسایه ها از آن خانه بیرون آمد و آن شب نزد بازپرس کشیک دادسرا فرستاده شد اما آنجا هم اعلام کرد که از بهلول شکایتی ندارد با این وجود مقام قضایی برای انجام تحقیقات گسترده تر دستور به بازداشت این شخص را داد و مشخص شد که در یک اقدام مشابه او مرتکب قتل شده و دختری ۱۵ ساله به نام شیما را به قتل رسانده است.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پرونده بهلول از نظر ما تمام شده است و بازسازی صحنه در محل وقوع قتل نیز انجام شده است.

او افزود: او صراحتا به قتل اعتراف کرده است و پرونده در مراحل نهایی آماده سازی برای ارسال به مرجع قضایی است و بزودی ارسال خواهد شد و ما دیگر در این پرونده کاری برای انجام دادن نداشته و تمامی موارد بررسی شده است.

یک شاکی در پرونده بهلول قاتل وجود دارد

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این پرونده مساله ابهام برانگیزی باقی نمانده است و تمامی نکات شفاف شده است و قاتل نیز به صراحت اعتراف کرده است. مقام قضایی نیز در خصوص این پرونده خواسته جدیدی نداشته اند و آن را شفاف دانسته است.

سردار لطفی در پایان گفت: این پرونده تا این لحظه شاکی دیگری ندارد اما ظن و گمان هایی وجود دارد که طی پیگیری پلیس آگاهی تا این لحظه سرنخی به دست نیامده است و بهلول فقط یک شاکی دارد.