غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای عجیب و غیر اخلاقی ریحانه پارسا - ژولی پولی

ماجرای عجیب و غیر اخلاقی ریحانه پارسا

ماجرای عجیب و غیر اخلاقی ریحانه پارسا

18 اسفند 1399

اخبار و حواشی هنرمندان را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به تازگی ریحانه پارسا پستی در صفحه شخصی اش به مناسبت روز جهانی زن منتشر کرده است که با واکنش های فراوانی در فضای مجازی مواجه شده است.

در این پست او به ماجرایی عجیب و غیر اخلاقی درباره خودش اشاره می کند.

متن پست اینستاگرام ریحانه پارسا:

۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد!
از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من بیشتر نشان میداد
آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق در مقابل تلقی کردم
به اصرار خود فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد
در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی ؛ و دل خوش به تماس های آن شخص به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم کنم این تعجب که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!
اکنون ۵ سالی از آن نیمه شب می گذرد
و من امروز بعد از این همه سال به حقیقت تاریکی رخ داده در نقطه ای از زندگیم خیر شدم ؛
برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم: ((قبول واقعیت نصف موفقیت است)) …
عادت به این نوع نوشتن نداشتم ؛
از شما می خواهم با خواندن نگاه من به این موضوع ،
(نگاه به نقاط تاریک خود را که نه است بیندازید)

اشاره به تعدادی دیگر از حواشی های ریحانه پارسا:

پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرد که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد. او نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!» او به علت انتقادهای فراوان، صفحهٔ اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد.روزنامهٔ کیهان رفتارهای او را «سوءاستفاده از صداوسیما»، «نامتعارف»، و «هنجارشکنی» خواند و او به گفتهٔ خود شش ماه ممنوع‌الکار شد. پس از انتشار خبر ازدواجش با مهدی کوشکی، توئیتی منتشر کرد که از مردان می‌خواست حق طلاق را به زنانشان ندهند. پارسا در توئیتر نوشت: «حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد ؟

حرکات ریحانه پارسا پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.

او در یک لایو اینستاگرامی حجاب خود را که یک کلاه بود از سر برداشت و مدعی شد چون طول موهایش کمتر از دو سانتیمتر است، «هنوز» قوانین جمهوری اسلامی ایران را نقض نکرده‌است.