غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای رقیب عصر جدید مسابقه بند بازی - ژولی پولی

ماجرای رقیب عصر جدید مسابقه بند بازی

ماجرای رقیب عصر جدید مسابقه بند بازی

11 فروردین 1400

ماجرای رقیب عصر جدید مسابقه بند بازی در شبکه نمایش خانگی را در قسمت حواشی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

رقیب «عصر جدید» به شبکه نمایش خانگی می آید
به گزارش ژولی پولی مسابقه استعدادیابی موسیقی «بَند بازی» با حضور داوران سرشناس: علیرضا عصار، بهروز صفاریان، امید نعمتی و مهراوه شریفی نیا، با اجرای «امید حاجیلی» به زودی در «فیلم نت» منتشرمیشود.
تولید حرفه ای و مطابق با استانداردهای جهانی، آیتم های جذاب شامل گفتگو با مهمانان ویژه، پشت صحنه و… از شاخصه های این مسابقه است. گروه های موسیقی جوان در این مسابقه به کارگردانی «نیما بانک» به رقابت خواهند پرداخت.

توانایی به انگلیسی: Aptitude به مجموعه‌ای از واکنشهای ذهنی و عینی که شخص را برای انجام کاری نمایان در زمانی مشخص قادر می‌سازد، اصطلاحاً توانایی گفته می‌شود. اساس این اصطلاح این است که شخص قادر است، آن کار را حالا انجام دهد و نیازی به آموزش بیشتر ندارد. بنابراین تفکیک آن با استعداد (به انگلیسی: Talent) ضروری است. (اصطلاح اخیر به سطح کارایی حاصل از میزان مشخصی آموزش اطلاق می‌شود. )

انواع

در یک دسته‌بندی می‌توان توانایی‌های فردی را به دو دسته تقسیم نمود: توانایی‌های ذهنی و توانایی‌های بدنی

در دسته‌بندی دیگر خود مفهوم توانایی را می‌توان به مفاهیم دقیق تری منتقل کرد. مفاهیمی همچون استعداد، مهارت، هوش

 هوش چیست؟

هوش توانایی ذهنی است و قابلیت‌های متنوعی همچون استدلال، برنامه‌ریزی، حل مسئله، تفکر انتزاعی، استفاده از زبان، و یادگیری را در بر می‌گیرد. نظریه‌های هوش در طول تاریخ تغییر کرده‌اند.  پژوهشگران می‌گویند با نوشیدن شیر، خوردن جگر، تخم مرغ و بادام زمینی، کولین بیشتری به مغز می‌رسد و هوش و حافظه تقویت می‌شود.پژوهشگران با سنجیدن سطح کولین مغز به میزان هوش افراد پی می‌برند.

محققان موفق به شناسایی دو خوشه ژنی شده‌اند که عامل هوش و توانایی شناختی مغز است؛ از طرفی در صورت جهش می‌تواند منجر به بیماری صرع شود. مطالعات محققان کالج سلطنتی لندن نشان می‌دهد که دو خوشه ژنی به نام‌های M1 و M3، در هوش و توانایی‌های ذهنی از جمله حافظه، تمرکز، سرعت پردازش، استدلال و عملکرد اجرایی مؤثر هستند. این دو خوشه ژنی متشکل از صدها ژن هستند و تصور می‌شود که توسط به اصطلاح یک سوییچ مرکزی کنترل می‌شوند.