غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای دستگیری مهدی گاوزن+ ویدیو - ژولی پولی

ماجرای دستگیری مهدی گاوزن+ ویدیو

ماجرای دستگیری مهدی گاوزن+ ویدیو

17 فروردین 1400

ماجرای دستگیری مهدی گاوزن+ویدیو  را در قسمت اخبار حوادث مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

مهدی گاو زن، به جرم قتل جوان ۳۲ ساله توسط پلیس در اتوبان تهران – قم بازداشت شد.

مهدی گاوزن به جرم قتل جوان ۳۲ ساله بابلی بازداشت شد.

به گزارش  ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد: در پی شرارت‌های چند وقت اخیر چند تن از اراذل و اوباش سطح یک استان که موجب رعب و وحشت مردم مناطق مرکزی استان شده بود، مأموران پلیس امنیت عمومی فرمانده انتظامی مازندران با همکاری ماموران انتظامی استان قم با کار اطلاعاتی پیچیده این اشرار سابقه دار را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

مشاهده ویدیو

دستگیری مهدی گاوزن به جرم قتل

مهدی گاو زن  متهم اصلی قتل جوان۳۲ ساله در یکی از روستا‌های بابل است که به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش که همگی آنها از اراذل و اوباش سطح یک استان هستند پس از وقوع قتل از استان متواری شده بودند، اما ماموران پلیس امنیت با انجام اقدمات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه این اشرار را شبانه در اتوبان تهران قم دستگیر کردند.

گانگستر

گانگستر یا گَنگِستِر (به انگلیسی: Gangster) همچنین شناخته شده با نام موبستر (به انگلیسی: Mobster)، به یک خلافکار عضو یک باند خلافکاران گفته می‌شود. اصطلاح گانگستر بیشتر در کشور آمریکا وجود داشت و به تبهکاران آمریکا گفته می‌شد، اما به تدریج واژه گانگستر به یک اصطلاح عمومی برای توصیف یک تبهکار تبدیل شد.

تفاوت گانگسترها و مجرمین معمولی

باندهای تبهکاری بسیار برنامه‌ریزی شده و دارای امکانات بسیاری هستند. به همین خاطر معامله‌ها و ارتکاب جرایم گانگسترها پیچیده‌تر و گسترده‌تر از جرائم فردی می‌باشد. واژه گانگستر در حال حاضر تنها برای اعضای باندهای خیابانی بکارمی‌رود.

افراد مشهور و بدنام

گانگسترها در کشورهای مختلف برای سالیان سال فعال بودند. مافیای سیسیلی، مافیای روسی، مافیای آلبانی، یاکوزاها در ژاپن، تریادها در چین جز شناخته شده‌ترین گانگسترهای غیر آمریکایی هستند. در این میان بعضی از گانگسترها مخصوصاً آل کاپون به شهرت جهانی نیز دست یافتند.