غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای جناب خان و چطوری جون دل+ویدئو - ژولی پولی

ماجرای جناب خان و چطوری جون دل+ویدئو

ماجرای جناب خان و چطوری جون دل+ویدئو

23 اسفند 1399

طنزهای موجود درباره ی برنامه خندوانه را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

شوخی جالب جناب خان با سهیل سنگر زاده، (چطوری جون دل) را در قسمت حواشی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

جناب‌خان شخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید در نقش لبو فروش آبادانی و سپس در سری دوم، سوم، پنجم و ششم و هفتم مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد. مالکیت این شخصیت عروسکی متعلق به سعید سالارزهی است (البته طبق ادعای وبسایت آی سینما مالکیت این اثر به صدا و سیما واگذار شده‌است). صدا پیشگی این عروسک به عهدهٔ محمد بحرانی و عروسک گردانی بر عهدهٔ مهدی برقعی و حامد ذبیحی می‌باشد. ابتدا قرار بود جناب خان به عنوان استندآپ کمدین در برنامه حاضر شود، اما رفته رفته عضو ثابتی از برنامه «خندوانه» شد. در هنگام اجرای برنامه عروسک گردان‌ها و صداپیشه در محلی جدا از هم هستند.

ویژگی‌های شخصیتی

جناب‌خان علاقه زیادی به خواندن ترانه‌های بندری دارد و فوتبالیست‌ها و خواننده‌ها را بسیار دوست دارد. او لبو فروشی را از کودکی آغاز کرده و از بیست سالگی عاشق دختری به نام احلام شده و طی این مدت هر هفته با خانواده به خواستگاری احلام می‌رود و هربار به دلیلی جواب منفی می‌گیرد و تاکنون موفق به گرفتن جواب بله نشده.

او با فروش لبو توانسته ثروت زیادی به دست آورد همچنین عمده تجارت او با کشورهای کره جنوبی سنگاپور و مالزی میباشد وی دارای تابعیت کانادا میباشد و از سهام داران باشگاه پاری سن ژرمن میباشد و چند دوره وی به عنوان مدیر عامل باشگاه بوده است.همچنین در زمان حمله عراق به ایران در خرمشهر حضور داشته است،او اصطلاحاتی برای خود دارد که بعضی از آن‌ها عبارتند از: «میام براتا»، «هه هه و…»، «میبافُمِت». از خصوصیات بارز جناب خان می‌توان به بیان مشکلات مردم ایران و خوزستان به زبان طنز اشاره کرد.