غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای ترافیک امروز افسریه تهران - ژولی پولی

ماجرای ترافیک امروز افسریه تهران

ماجرای ترافیک امروز افسریه تهران

11 فروردین 1400

ماجرای ترافیک امروز افسریه تهران را در قسمت اخبار حوادث مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

خرابی یک کامیون صبح امروز موجب ترافیک سنگین در سه راه افسریه شد.

سرهنگ رنجبر از توقف و خرابی کامیون در محور سه راه افسریه و از خطر تصادف و برخورد خودروها با این کامیون خبر داد .

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا ، ساعت ۰۷:۴۵صبح امروز در مسیر سه راه افسریه ابتدای آزادگان به غرب ، خرابی و نقص فنی یک دستگاه کامیون در لاین میانی این بزرگراه باعث ایجاد ترافیک مقطعی و احتمال بروز خطر در این محدوده شد .

توقف خطرناک کامیون در سه راه افسریه

سرهنگ رنجبر گفت : توقف این کامیون در این مسیر و در لاین میانی باعث شد تا خودروهای عبوری که در حال تردد بودند ناگهان با این خودرو روبرو شوند و بخاطر اینکه با آن وسیله برخورد نکنند ناگهان تغییر مسیر داده و همین امر علاوه بر وجود خطر بسیار بالای تصادف و بروز حادثه باعث ایجاد ترافیک در پشت سر این وسیله شده بود .

او گفت : اقدام خطرناک راننده کامیون دیگری که برای کمک به همکار خود در پشت سر آن متوقف شده بود نیز باعث افزایش و احتمال تصادف در این مسیر شد .

رنجبر افزود : خوشبختانه با حضور به موقع عوامل راهور تهران بزرگ و جرثقیل سنگین در موقعیت و جابجایی این کامیون و انتقال آن به محدوده امن و همچنین ایمن سازی محدوده و علامت دادن به دیگر رانندگان بوسیله راکت و حرکات دست ، شاهد بروز حادثه ای نبودیم .

سرهنگ رنجبر از رانندگان خواست قبل از حرکت نسبت به بازدید وسیله نقلیه خود و برطرف کردن عیوب و رفع نقص فنی اقدام و سپس حرکت نمایند حتما از مثلث خطر جهت اطلاع دیگر رانندگان استفاده نمایند .

ترافیک چیست؟

ترافیک (به پارسی: شدآمد) به معنای رفت‌وآمد جانداران، انسان یا وسایل نقلیه در مسیرهای پیش‌بینی شده و نیز به معنای عبور اطلاعات است. فرهنگستان زبان و ادب فارسی واژهٔ شدآمد را برابر ترافیک برگزیده است.