غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای تتوهای جنجالی ریحانه پارسا چیست؟+ عکس - ژولی پولی

ماجرای تتوهای جنجالی ریحانه پارسا چیست؟+ عکس

ماجرای تتوهای جنجالی ریحانه پارسا چیست؟+ عکس

19 مرداد 1400

ماجرای تتوهای جنجالی ریحانه پارسا چیست؟+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

ریحانه پارسا با انتشار عکس عجیبی در ماشین مسابقه ای از تتوی جدیدش رونمایی کرد برای همه سوال است که ریحانه پارسا با چه مفهومی این تتوها را انتخاب کرده است؟!

ریحانه پارسا در اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. پدرریحانه پارسا شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است. ریحانه پارسا داری ۲ خواهر کوچک تر از خودش است. ریحانه پارسا دارای مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره است. ریحانه پارسا پس از مهاجرتش از ایران جنجال های زیادی به پا کرد.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا، ریحانه پارسا با انتشار عکسی داخل ماشین مسابقه و کلاه ایمنی از تتوی جدیدش رونمایی کرد. این بار عکس یکی از چشم هایش را روی دستش تتو کرده است. با توجه به رفتار های ریحانه پارسا و تتوهایی که روز به روز بیشتر می شوند، مخاطبانش احتمال می دهند او هم مثل تتلو و پویان مختاری تمام بدن خود را به دست تیغ تتو بدهد و تمام بدن خود را نقاشی کنند. برخی از رفتار های ریحانه پارسا ریشه در اختلالات روانی و کودکی او دارد.

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا متولد ۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است.ریحانه پارسا دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده. ریحانه پارسا یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم.

خانواده ریحانه پارسا:

پدرش شغل آزاد و مادشر خانه دار است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت.

شروع و شهرت ریحانه پارسا:

اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید.او در این مجموعه کنار مهدی سلطانی بازی کرد و با سینا مهراد بسیار دیده شد.

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود ۲۵۰ نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت ریحانه پارسا پذیرفته شد. ریحانه پارسا گفت: خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد و برای این نقش انتخاب شدم.تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود.

انتشار عکس های جنجالی ریحانه پارسا:

مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، خانم پارسا با انتشار عکس هایی با آرایش و استایل نامتعارف به شدن جنجالی و حاشیه های جدی ایجاد کرد.حامد عنقا تهیه کننده می گوید : بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود.جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد.ریحانه بچه بود و بچگی کرد، دختر ۱۸ ساله و شهرتی که ظرف کمتر از یک‌ ماه برایش به وجود آمد، هر کسی این ظرفیت را ندارد.

بلند پروازی در زندگی از زبان ریحانه پارسا:

او گفت : همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود و دیر یا زود به این موقعیت می رسیدم. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه ، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد.

شایعه ازدواج  ریحانه پارسا با روزبه حصاری:

ریحانه پارسا در ۱۳ فروردین ۹۸ در ۲۱ سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه کرد اما کمتر از ۲۴ ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود.

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی:

ریحانه پارسا در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) بصورت رسمی خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد. ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی بعنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در تئاتر اولئانا در دی ماه ۱۳۹۸ شروع شد.

ریحانه پارسال متولد سال ۱۳۷۷ با آقای مهدی کوشکی متولد ۱۳۵۹ یه اختلاف سنی ۱۸ ساله دارند ، همچنین آقای کوشکی دو ازدواج نیز سابقه داشته است.از همسر اول صاحب یک فرزند پسر نوجوان بوده و همسرش دومشان نیز خانم صحرا فتحی از بازیگران عرصه تئاتر می باشد.

تنها و خونه نشین:

ریحانه پارسا گفت: بشدت تو زندگی عادی ام آدم تنها و خونه نشینی هستم و در طول روز کار خواصی ام نمی کنم و سعی می کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم. بیشتر اوقات می نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد.

افشاگری لیلا بوشهری درباره ریحانه پارسا:

لیلا بوشهری از بازیگران کم کار چند سال اخیر در مورد ریحانه پارسا می گوید: او بازیگر خوبی نیست من خیلی چیزها را می دانم ولی نمی خواهم بگویم. اما این خانم پیش از این در کافه کار می کرد و از طریق یکی از عوامل سریال که به این کافه رفت و آمد داشته به سریال پدر معرفی شده است.

طلاق کمتر از ۷ ماه:

کمتر از هفت ما زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دوام آورد و این دو شهریور ۹۹ با حذف عکس های مشترکشان تلویحا طلاق خود را رسانه ای کردند.

ماجرای طلاق ریحانه پارسا:

در نهایت ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۹ ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از دوستان همکاری وی تایید شده است.

او فعلا در ترکیه حضور دارد تا مقصد نهایی اش مشخص شود ولی از همانجا اعلام کرده اگر امنیت جسمی و روانی اش همچنان تهدید شود افشاگری می کند.

آثار ریحانه پارسا:

خوب ، بد جلف:ارتش سری

کوسه

گشت ارشاد

رقصنده

پدر

کار تئاتری

کروکی

فردریک