غذای خانگی سه سار چیتگر

فینالیست قسمت پنجم عصر جدید - ژولی پولی

فینالیست قسمت پنجم عصر جدید

فینالیست قسمت پنجم عصر جدید

13 اسفند 1397

پارسا خائف خواننده نوجوان موسیقی سنتی که از شهر اردبیل در مسابقه استعدادیابی عصر جدید شرکت کرده بود، فینالیست قسمت پنجم این برنامه شد و توانست رای داوران را برای صعود به مرحله ی بعد کسب کند.

دیشب ۱۲ اسفند شاهد یکی از قسمت های جالب و هیجان انگیز مسابقه عصرجدید بودیم.

از ۷ شرکت کننده در مسابقه، ۶ نفر توانستند تا مرحله ی آخر مسابقه حضور داشته باشند و این مورد در بین قسمت های پخش شده برنامه عصرجدید خیلی متفاوت بود.

شرکت کنندگان این قسمت از شهرهای آبادان، یزد، شیراز، تهران، دورود، اردبیل در مسابقه شرکت کرده بودند و هر کدام دارای استعدادی منحصر به فرد بودند.

مسابقه عصر جدید

از مکعب روبیک، اجرای آکروبات طنز، بازیگری و … گرفته تا احسان که از شهرستان دورود در مسابقه عصرجدید شرکت کرده بود و سازی منحصر به فرد و ابداعی با شکل ظاهری شبیه به جارو و چند وسیله ی ساده دیگر همچون قلم مو، درب نوشابه، جوراب زنانه و … تهیه کرده بود و خودش می گفت تلفیقی از سازهای ویولون، کمانچه و قیچک را به دلیل کمبود امکانات ساخته است و توانست با این ساز آهنگهای زیبایی را اجرا کند و تماشاچیان را به وجد آورد.

بالاخره پیروز قسمت پنجم مسابقه ی عصر جدید پارسا شد، پسری که صدایی بسیار زیبا دارد و بی شک می تواند یکی از آینده سازان آواز و موسیقی سنتی کشورمان شود.

فینالیست چهار قسمت اول مسابقه استعدادیابی عصر جدید