غذای خانگی سه سار چیتگر

فینالیست قسمت هفتم مسابقه عصرجدید - ژولی پولی

فینالیست قسمت هفتم مسابقه عصرجدید

فینالیست قسمت هفتم مسابقه عصرجدید

26 اسفند 1397

دیشب قسمت هفتم مسابقه استعدادیابی عصرجدید از شبکه ۳ سیما پخش شد که یکی از مهیج ترین و زیباترین قسمت های برنامه بود که در طی چند هفته ی اخیر پخش شده…

هفت استعداد روی استیج برنامه رفتند که هیچ کدام از استعدادها تکراری نبودند و هر کدام از شرکت کننده ها هنری جالب داشتند که باعث تحسین حضار و داوران شدند.

فینالیست قسمت هفتم مسابقه عصرجدید
محسن ضیایی فینالیست قسمت هفتم مسابقه عصر جدید

گروه اولی که استعداد خود را به معرض نمایش گذاشت، “گروه آکروبات قنبری” با اجرای آقای مجتبی قنبری و پسر و همکارشان آقای بخشی پور بودند و توانستند اجرای بسیار زیبایی روی صحنه داشته باشند و نگه داشتن یخچال روی دهان و بطری دو مورد از رکوردهای آقای قنبری محسوب می شود که در نوع خودش بسیار کم نظیر است. این گروه آکروبات توانستند چهار رای مثبت از داوران عصرجدید بگیرند و مورد تشویق تماشاچی ها قرار گرفتند.

نفر دوم که در قسمت هفتم بر روی استیج مسابقه عصرجدید رفت، “درسا بادامیان” دختر ۱۴ ساله ای بود که استعداد بی نظیری در زمینه ی اجرا دارد و توانست یک اجرای بسیار جالب با موضوع سلام داشته باشد که مورد تشویق قرار گرفت و توانست نظر چهار داور مسابقه عصرجدید را جلب کند و با چهار رای مثبت در ردیف بهترین ها قرار گرفت.

نفر سوم “علی بهبودی فر” رکورد دار حرکت نمایشی با توپ بسکتبال به نشان دادن استعدادش پرداخت. به دلیل مشکلات مالی تاکنون رکورد وی در جایی ثبت نشده در صورتیکه علی بهبودی فر موفق شده ۶ مورد از رکوردهای گینس را بشکند.
وی توانست در صحنه مسابقه استعدادیابی عصرجدید یکی از رکوردهای گینس را که در دست یک ورزشکار هندی می باشد را بشکند، این ورزشکار هندی توپ را به مدت ۵۳ ثانیه در قسمت انتهای مسواک می چرخاند و مسواک را در دهانش نگه می دارد.
علی بهبودی فر موفق شد رکوردی جالب از خود ثبت کند و مسواک را به مدت یک دقیقه و ۲۸ ثانیه در حالی که توپ روی آن می چرخد در دهان نگه دارد.
طبق گفته ی احسان علیخانی قرار شد هزینه ثبت رکوردهای وی را به پرداخت ملت تقبل کند و وی با نظر مثبت چهار داور به فینال قسمت هفتم صعود کرد.

نفر چهارم “وهاب ده هفت” بر روی صحنه حاضر شد و با صدای بسیار زیبایی که داشت قطعه ی آسمان ها از نیما مسیحا را اجرا کرد و توانست نظر داور سخت گیر مسابقه عصرجدید (آریا عظیمی نژاد، آهنگساز و موزیسین) را جلب کند و سه رای دیگر داوران را نیز از آن خود کرد و با چهار رای مثبت به مرحله فینال قسمت هفتم مسابقه راه یافت.

نفر پنجم “یسرا سلیمانی” دختری ۱۰ ساله اهل سیستان و بلوچستان که در استان گلستان زندگی می کند روی صحنه حاضر شد، استعداد وی در زمینه محاسبات ریاضی ذهنی با چرتکه است و تاکنون موفق شده سه بار در جهان مقام اول را کسب کند. وی تمام محاسبات ریاضی همچون تقسیم، ضرب، جذر و … را به طور صحیح پاسخ داد و موفق شد رای مثبت چهار داور مسابقه عصرجدید را از آن خود کند.

گروه ششم که استعداد خود را نشان دادند “گروه خط قرمز” بودند که حرکات بسیار زیبایی از خود نشان دادند و عضو اصلی این گروه سپهر فرامرز پور است که اصالتا اهل بم استان کرمان می باشد و یکی از چشمانش را در زلزله بم از دست داده است.
این گروه نتوانستند نظر چهار داور عصرجدید را از آن خود کنند و با نظر مثبت امین حیایی و سید بشیر حسینی و تشویق تماشاچی های حاضر در مسابقه توانستند به فینال قسمت هفتم صعود کنند.

نفر هفتم که بر روی صحنه رفت جوانی ۲۹ ساله به نام “محسن ضیایی” بود که متولد تهران است و از کیش در مسابقه عصرجدید شرکت کرد، وی ۱۵ سال است که در رشته ایروبیک حرفه ای کار کرده و ۷ سال است که بر روی صحنه فعالیت می کند.
وی کارهایی انجام داد که تابحال در ایران انجام نشده ، محسن ضیایی لباس و دستگاه ها را خودش طراحی کرده و با حرکات دستش کنترل می کند، اجرای لیزرشو وی بسیار منحصر به فرد و جالب است و توانست نظر مثبت داوران را کسب کند.

هر هفت شرکت کننده ی مسابقه ی عصر جدید در قسمت هفتم فوق العاده بودند و به جرئت می توان گفت یکی از زیباترین قسمت های عصرجدید در ۲۵ اسفند برگزار شد ولی سرانجام طبق نظر داوران محسن ضیایی شرکت کننده هفتم به دلیل خاص بودن اجرا و استعدادش توانست فینالیست قسمت هفتم مسابقات شود.

شما دوستان عزیز می توانید امشب ۲۶ اسفند شاهد پخش قسمت هشتم مسابقه عصرجدید در ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ۳ سیما باشید.

فینالیست های قسمت اول تا ششم مسابقه عصرجدید