غذای خانگی سه سار چیتگر

فینالیست قسمت سیزدهم مسابقه عصرجدید - ژولی پولی

فینالیست قسمت سیزدهم مسابقه عصرجدید

فینالیست قسمت سیزدهم مسابقه عصرجدید

7 فروردین 1398

دیشب سیزدهمین قسمت مسابقه استعدادیابی عصرجدید در ایام نوروز با حضور چهار داور (امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، رویا نونهالی) و اجرای احسان علیخانی برگزار شد.

قسمت سیزدهم یکی از جذاب ترین و مهیج ترین شب های برگزاری مسابقه عصرجدید بود زیرا هفت شرکت کننده همگی دارای استعدادهایی بی نظیر بودند و هر هفت شرکت کننده به مرحله ی نهایی قسمت سیزدهم صعود کردند.

گروه کارونیا فینالیست قسمت سیزدهم عصرجدید
گروه کارونیا فینالیست قسمت سیزدهم عصرجدید

فینالیست قسمت سیزدهم مسابقه عصرجدید گروه کارونیا (پرهام، عماد، کیوان، علی) شدند که یک گروه چهار نفره بودند و حرکات روباتیک و زیبایی از خودشان نشان دادند و توانستند نظر هیئت داوران را به خود جلب کنند.

در پایان برنامه امین حیایی از فرصت کارت طلایی اش استفاده کرد و موجب شد نوید قاسمی که حرکات نمایشی با دوچرخه انجام می داد با اعتبارنامه به صورت مستقیم به فینال مسابقات صعود کند.

نوید قاسمی با کارت طلایی صعود کرد
نوید قاسمی با کارت طلایی امین حیایی صعود کرد

۵ شرکت کننده دیگر قسمت سیزدهم عصرجدید که باید منتظر رای مردم باشند تا بتوانند به مرحله نهایی صعود کنند، شامل موارد زیر هستند:

ابوالفضل صابری مختاری: مردی که هر چیزی به بدنش می چسبد و دارای قدرتی فوق العاده در جذب و چسباندن اجسام به بدنش دارد، حتی میوه و چوب و سنگ و شیشه به بدنش می چسبد.

محمدمهدی کرمی: محمد مهدی کرمی با نام هنری سام رایان که از صدای بسیار زیبایی برخوردار است و یک آهنگ را به زیبایی در برنامه عصرجدید اجرا کرد.

نیما عبدالشاهی: جوان آبادانی که حرکات نمایشی رزمی در برنامه اجرا کرد و با تلاش و ممارست بسیار توانسته بود این مهارت را کسب کند.

آدرینا توشه: دختر خوش سر و زبان و با مزه ای که به هنر بازیگری واقف است و توانست اجرای بسیار زیبایی بر روی صحنه داشته باشد که اشک حضار را درآورد.

عابدین مستانه: جوان ۳۵ ساله ای که فوق لیسانس زبان انگلیسی دارد و مهارت بسیار عالی در خوشنویسی و نوشتن با دو دست به صورت صحیح و برعکس بر روی تخته داشت.