غذای خانگی سه سار چیتگر

فینالیست قسمت اول و دوم برنامه عصر جدید - ژولی پولی

فینالیست قسمت اول و دوم برنامه عصر جدید

فینالیست قسمت اول و دوم برنامه عصر جدید

4 اسفند 1397

برنامه استعدادیابی عصر جدید با اجرای احسان علیخانی توانست با پخش در هفته ی اول مخاطبان بسیاری را در گروه های سنی مختلف به سمت خود جذب کند.

اولین قسمت برنامه عصر جدید در روز ۲۷ بهمن ماه روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

برخی بر این باورند که عصر جدید کپی برداری شده از مسابقه Got Talent  است که هر ساله در اکثریت مناطق جهان برگزار می شود و استعدادهای زیادی را به دنیا معرفی می کند.

شخص شرکت کننده در مسابقه باید قبل از حضور در برنامه، یک ویدئوی ۵ دقیقه ای از استعداد خود را به سایت عصر جدید ارسال کند و این ویدئو توسط تیم داوران ۱۸ نفره ارزیابی شده و در صورتیکه مورد قبول واقع شود به فرد برای شرکت در رقابت حضوری اطلاع داده می شود.

مرحله مقدماتی برنامه ۲۶ قسمت است که در هر قسمت ۷ نفر شرکت می کنند و از هر قسمت دو نفر به دور نهایی مسابقه راه پیدا می کنند. یک نفر با رای داوران به دور بعد راه می یابد و نفر دوم با نظر مردم به مرحله ی نهایی راه پیدا می کند.

داوران در مرحله مقدماتی برنامه عصر جدید امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی هستند.

نخستین فینالیست عصر جدید در قسمت اول سعید فتحی روشن شد که با نمایش جذاب ذهن خوانی توانست نظر هیات داوران را جلب کند و به رقابت های نهایی راه یافت.

سعید فتحی روشن
سعید فتحی روشن فینالیست قسمت اول مسابقه استعدادیابی عصر جدید

دومین فینالیست عصر جدید در قسمت دوم هوتن شکاری شد که با اجرای طناب زدن روی صحنه نظر هیات داوران را برای رفتن به رقابت های نهایی جلب کرد.

هوتن شکاری
هوتن شکاری فینالیست قسمت دوم مسابقه عصر جدید

شعار این مسابقه ی استعدادیابی، عصر جدید عصری برای تو است و قرار است این برنامه در ۵۲ قسمت از شبکه ۳ سیما پخش شود.

شنبه ها و یکشنبه های هر هفته بعد از اخبار ساعت ۲۲ می توانید شاهد پخش برنامه عصر جدید باشید.

ما در سایت ژولی پولی امیدواریم که استعداد هیچ شخصی نهفته نماند و هر فرد بتواند استعدادها و توانایی های خود را شکوفا کند.