غذای خانگی سه سار چیتگر

غش کردن میهمان شبکه ورزش در برنامه زنده+ ویدیو - ژولی پولی

غش کردن میهمان شبکه ورزش در برنامه زنده+ ویدیو

غش کردن میهمان شبکه ورزش در برنامه زنده+ ویدیو

12 اردیبهشت 1400

غش کردن میهمان شبکه ورزش در برنامه زنده+ ویدیو را در قسمت اخبار ورزشی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

مشاهده ویدیو:

برنامه‌ها

فوتبال ۱۲۰ : این برنامه به پخش خلاصهٔ بازی‌های لیگ‌های اروپایی و حواشی آن می‌پردازد که مجری آن حمید محمدی است و تهیه‌کنندگی آن بر عهده عادل فردوسی‌پور می‌باشد و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن می‌رود.

شب‌های فوتبالی: این برنامه به تجزیه و تحلیل و تفسیر بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جام حذفی و رقابت‌های مهم فوتبالی ملی می‌پردازد، مجریان برنامه محمد میر و محمد درخشنده هستند.

لذت فوتبال: این برنامه که در روزهای شنبه و یکشنبه و شب‌های برگزاری لیگ قهرمانان اروپا روی آنتن می‌رود، به پخش زنده و تحلیل و بررسی فوتبال‌های اروپایی می‌پردازد؛ و گاهی هم فوتبال‌های خاطره‌انگیز پخش می‌کند.

مجری‌های برنامه مهدی توتونچی و رسول مجیدی هستند.

ویدیوچک: با اجرای عبدالله روا برنامه‌ای طنز با موضوع ورزشی است که به حواشی فوتبال نیز می‌پردازد.

فوتبال ۱: برنامه فوتبال یک تنها برنامه تخصصی لیگ آزادگان است که به تجزیه و تحلیل رقابت‌ها و پوشش کامل حواشی جذاب به همراه کارشناسی داوری در ایام برگزاری لیگ یک می‌پردازد.

۲۰۲۰: برنامه ۲۰۲۰ تنها برنامهٔ تخصصی فوتسال و فوتبال ساحلی تلویزیون است که با هدف به تصویر کشیدن رقابت‌ها و بررسی اخبار و حواشی آن به استقبال مخاطبان خود می‌رود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی بهنام آسایش و اجرای محمدرضا علیپور به صورت هفتگی سه‌شنبه شب‌ها ساعت ۲۰ مهمان علاقه‌مندان به ورزش فوتسال و فوتبال ساحلی است.

اینجا ورزش: این برنامه به پخش زنده مسابقات مختلف ورزشی سراسر جهان به همراه کارشناسی، آیتم‌های جذاب و مستندهای ورزشی می‌پردازد.

کادر فنی: مجله صبحگاهی شبکه ورزش به بررسی مسائل روز ورزش ایران و سوژه‌ها و چالش‌های آن می‌پردازد و با حضور کارشناسان و بخش‌های متنوع، اتفاقات روز ورزش ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مثبت ورزش: این برنامه به ارتباط زنده تصویری و پوشش رویدادهای مهم ورزشی به صورت زنده می‌پردازد.

شمارش معکوس: در هر برنامهٔ شمارش معکوس ۱۰ اتفاق برتر ورزشی مربوط به موضوع برنامه بررسی می‌شود.

دنیای ورزش: این برنامه به پخش خلاصه شدهٔ مسابقات ورزشی جهان می‌پردازد.

مجله لیگ قهرمانان اروپا: این مجله با صدای پیمان یوسفی، به مصاحبه با بازیکنان و مربیان حاضر در لیگ قهرمانان اروپا، بررسی این مسابقات و حواشی آن می‌پردازد.

مثبت والیبال: برنامه مثبت والیبال علاوه بر پخش زنده مسابقات لیگ برتر والیبال به تحلیل و کارشناسی این رقابت‌ها می‌پردازد.

کوه‌گشت: برنامه تخصصی کوه‌گشت به اتفاقات و رویدادهای کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی می‌پردازد.

تکواندو ایرانی: تکواندو ایرانی برنامه‌ای مختص به ورزش تکواندو از شبکه ورزش سیما است.

دوربین ورزش: برنامه دوربین ورزش به پوشش رویدادهای مهم ورزشی اختصاص دارد.

باشگاه: این برنامه قرار است مشوق و راهنمایی افراد برای انجام ورزش ارزان در منزل باشد و آن‌ها را تا رسیدن به تناسب اندام راهنمایی کند