غذای خانگی سه سار چیتگر

عکس جدیدترین مدل تزیین کیک شب یلدا - ژولی پولی

عکس جدیدترین مدل تزیین کیک شب یلدا

عکس جدیدترین مدل تزیین کیک شب یلدا

27 آذر 1400

امروز در بخش شب یلدای مجله خبری ژولی پولی عکسهای زیبایی از کیک های شب یلدا را گردآوری کرده ایم که امیدواریم برای تهیه کردن کیک در اولین شب زمستان به شما ایده بدهد.

برخی الان می گویند مگر سفره ی شب یلدا هم کیک دارد؟؟!!

بله حق با شماست، شب یلدا یک مراسم کاملا سنتی و آریایی است که وجود یا عدم وجود کیک خللی در مراسم شب یلدا ایجاد نمی کند.

پای ثابت سفره ی شب یلدا، هندوانه و انار و آجیل و میوه های زمستانی است، اما زمانی که سفره ی شب یلدا به میز شب یلدا تبدیل شد و مردم رو به تجدد گرایی سوق پیدا کردند و علاقمند شدند همه چیز را لاکچری و شیک و فانتزی نشان دهند، کیک شب یلدا هم مد شد.

چندین سال است که کیک شب یلدا جزو خوراکی های شب یلدا محسوب می شود و برخی خانم ها ترجیح می دهند یک کیک خوشمزه در منزل تهیه نمایند و روی آن را متناسب با شب چله بصورت هندوانه یا انار تزیین کنند.

برخی قنادی ها نیز متناسب با ایام شب یلدا، کیک هایی می پزند و روی آن را متناسب با این شب ایرانی تزیین می کنند.

کیک شب یلدا برای افرادی که تولدشان در اوایل ماه دی است نیز مناسب می باشد و ظاهر آن را بصورت انار، هندوانه، آدم برفی و … می توانید زینت دهید.

برخی مهدکودک ها، مدارس، فرهنگسراها، پاساژها و مراکز عمومی نیز در روز آخر ماه آذر یا روز اول ماه دی جشن می گیرند و کیک شب یلدا را برای پذیرایی از مهمانان خود در نظر می گیرند.

آقا دامادهایی که در شب یلدا نامزد(نو عروس) دارند می توانند جزو خوراکی ها و هدایایی که شب یلدا تهیه می کنند، کیک شب یلدا را در نظر بگیرند.

عکس جدیدترین مدل تزیین کیک شب یلدا:

آموزش تزیین پاپ کورن به صورت آدم برفی (ویژه شب یلدا)