غذای خانگی سه سار چیتگر

علیرضا خمسه مهمان فرمول یک شد - ژولی پولی

علیرضا خمسه مهمان فرمول یک شد

علیرضا خمسه مهمان فرمول یک شد

29 بهمن 1397

علیرضا خمسه بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان که سالهاست در عرصه ی هنر فعالیت می کند دیشب مهمان برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا بود.

علیرضا خمسه در ۹ بهمن سال ۱۳۳۱ در تهران متولد شده است و نخستین بار در سال ۱۳۶۰ در فیلم سینمایی “مرگ یزدگرد” نقش آفرینی کرد.

در چند سال اخیر همه ی مردم در تمام اقشار جامعه علیرضا خمسه را با نقش باباپنجعلی سریال پایتخت می شناسند و هنرنمایی وی را در این نقش فراموش نمی کنند.

باباپنجعلی سریال پایتخت
علیرضا خمسه در نقش باباپنجعلی سریال “پایتخت”

علیرضا خمسه در اول برنامه مثل همیشه که هنرمند طنازی است در کنار علی ضیا ایستاد و گفت از ما عکس بگیرید ایشان علی ضیا منم هم علیرضا سیاه هستم.

سپس به این موضوع اشاره کرد که چهار ماه گذشته در حال اجرای تئاتر در خارج از کشور بوده که در پرسوناژ زن پوش نقش آفرینی کرده و بعد از نمایش اجرای نمایش مردم به جای اینکه از اجرای تئاتر سوال بپرسند از سریال پایتخت سوال می پرسیدند، در واقع آن سمت دنیا هم مردم ساکن خارج، پیگیر سریال پایتخت هستند.

علیرضا خمسه در برنامه فرمول یک حامل خبر خوشی از سریال پایتخت بود و عنوان کرد که پایتخت ۶ هم ساخته می شود و شایعه است که من می میرم، من دوباره متولد می شوم.

علیرضا خمسه ۱۰ سال پیش در بیست و هفتمین دوره جشنواره فجر موفق شد برای فیلم سینمایی “بیست” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شود.

علیرضا خمسه در فیلم بیست
علیرضا خمسه در فیلم سینمایی “بیست”

وی در برنامه فرمول یک در مورد سیمرغ بلورین آقای علی نصیریان برای نقش مکمل در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که استاد نصیریان به دلیل درگذشت همسرشان شرایط روحی مناسبی نداشتند و کسب جایزه مکمل برای ایشان مناسب نبود. در جاهایی که قدر هنرمند را می دانند جایزه ی ویژه ای در نظر می گیرند و بخاطر سالهای هنری که آن شخص داشته به وی اهدا می شود. جایزه سیمرغ بلورین مکمل بهترین بازیگر نقش اول مرد برازنده استاد نصیریان نبود.

علیرضا خمسه به سختی های سریال پایتخت اشاره کرد، فیلم برداری سریال پایتخت ۱ در دمای ۱۴ درجه زیر صفر جاده آبعلی (امامزاده هاشم) انجام شد بطوریکه حتی نیروهای انتظامی برای همکاری در مجموعه گفته بودند این یکی از دشوارترین ماموریتشان بوده و این موضوع نشان می دهد بازیگری یکی از سخت ترین مشاغل است.

در ادامه برنامه اشاره کرد کمدی بدون انتقاد معنا ندارد، اگر نقد را از طنز بگیریم هجو می شوم. در جامعه ما به هیچکس نمی توانیم بپردازیم چون جامعه ی ما انتقاد پذیر نیست و …

ما در سایت ژولی پولی برای علیرضا خمسه هنرمند توانای کشورمان آرزوی موفقیت روز افزون داریم.