غذای خانگی سه سار چیتگر

آیا نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان بر اثر کرونا درگذشت؟ - ژولی پولی

آیا نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان بر اثر کرونا درگذشت؟

آیا نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان بر اثر کرونا درگذشت؟

7 اسفند 1398

نرجس خانعلی زاده کیست؟+ علت مرگ پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان+ نرجس خانعلی زاده بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت یا آنفلوانزا؟

نرجس خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان میلاد لاهیجان که در مدت شیوع بیماری کرونا، از مبتلایان به بیماری کرونا نگهداری می کرد، به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان سپرد.

البته منابع رسمی هنوز دلیل مرگ نرجس خانعلی زاده را کرونا اعلام نکرده اند ولی در فضای مجازی همه مردم از مرگ یک پرستار زن در بیمارستان میلاد لاهیجان بر اثر ابتلا به کرونا صحبت می کنند.

این روزها کادر پزشکی و پرستاران در بیمارستان های مختلف شرایط سختی را سپری می کنند و بیش از همه در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند.

تبلیغ شربت ضد کرونا توسط بهنوش بختیاری

نرجس خانعلی زاده کیست؟

علت مرگ پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان:

نرجس خانعلی زاده نیز یکی از پرستاران از خود گذشته و فداکاری است که در روزهای سخت در کنار بیماران مبتلا به کرونا ایستاد ولی سرانجام خودش نیز در اثر بیماری مشابه با کرونا جانش را از دست داد.

در این مدت افرادی که در راس امور بررسی به بیماری کرونا بوده اند نیز دچار بیماری کرونا شده اند، از جمله می توانیم به دکتر حریرچی اشاره کنیم که تست کرونا برای وی مثبت اعلام شده است.

البته هنور نام نرجس خانعلی زاده به عنوان فوت شدگان بیماری کرونا ثبت نشده است و به احتمالی وی به دلیل ابتلا به بیماری آنفولانزا درگذشته است.

یکی از همکاران وی در بیمارستان میلاد لاهیجان به این موضوع اشاره کرده که علایم بیماری وی مشابه با کرونا بوده و دلیل مرگ این پرستار را شبه آنفلوانزا مطرح کرده است.

البته علایم بیماری کرونا، آنفولانزا و سرماخوردگی شبیه هستند و تا جواب تست مشخص نشود حتی پزشکان در معاینات اولیه نمی توانند ابتلا به بیماری کرونا را تشخیص دهند.

ما در مجله خبری ژولی پولی درگذشت نرجس خانعلی زاده پرستار فداکار را به جامعه پرستاری و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می کنیم.