غذای خانگی سه سار چیتگر

جشن عروسی محیا اسناوندی بخاطر کرونا عقب افتاد+ کارت عروسی محیا اسناوندی - ژولی پولی

جشن عروسی محیا اسناوندی بخاطر کرونا عقب افتاد+ کارت عروسی محیا اسناوندی

جشن عروسی محیا اسناوندی بخاطر کرونا عقب افتاد+ کارت عروسی محیا اسناوندی

10 اسفند 1398

جشن عروسی محیا اسناوندی مجری و بازیگر که قرار بود در روز شنبه ۱۷ اسفند برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد.

طبق اطلاع رسانی های انجام شده، مردم از رفت و آمد در محیط های شلوغ و پر جمعیت منع شده اند و مردم فقط در مواقع ضروری از منزل خارج می شوند.

در این دوران بسیاری از جشن ها و مناسبت ها و حتی مراسم های ترحیم لغو شده است تا مردم از ابتلا به ویروس کرونا محافظت شوند.

جمعه ۹ اسفند ملکه رنجبر بانوی هنرمند کشورمان به خاک سپرده شد، در حالیکه بخاطر ویروس کرونا، تعداد افراد کمی در مراسم این هنرمند حضور پیدا کردند و هزینه سایر مراسم وی به خیریه داده شد.

عکس عروسی محیا اسناوندی و همسرش

جشن عروسی محیا اسناوندی و مجتبی کشاورز به تعویق افتاد:

محیا اسناوندی مجری برنامه های تلویزیونی که اکثریت مردم وی را با برنامه ترانه باران می شناسند در ماه تیر عکس هایی از مراسم جشن عقد خود را با مجتبی کشاورز تهیه کننده به اشتراک گذاشت.

محیا اسناوندی و مجتبی کشاورز قرار بود که مراسم عروسی خود را در روز شنبه ۱۷ اسفند جشن بگیرند که بخاطر ویروس کرونا جشن عروسی خود را عقب انداختند.

محیا اسناوندی پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و از عقب افتادن مراسم جشن عروسیش خبر داد.

بیوگرافی محیا اسناوندی مجری و بازیگر و همسرش+ اینستاگرام

عکس کارت عروسی محیا اسناوندی

وقتی میگیم عزم ملی، یعنی هرکسی از خودش شروع کنه. عاشقانه ترین و موندنی ترین روز زندگی هر ادمی، عروسیه. سخت بود این تصمیم ولی من و مجتبی هم تصمیم گرفتیم تاریخ جشن عروسیمون رو کمی دور تر بندازیم که همه بتونن سلامت و شاد کنار هم باشن…