غذای خانگی سه سار چیتگر

عذر خواهی خداداد از مردم برای مصاحبه جنجالی+ویدیو - ژولی پولی

عذر خواهی خداداد از مردم برای مصاحبه جنجالی+ویدیو

عذر خواهی خداداد از مردم برای مصاحبه جنجالی+ویدیو

26 اسفند 1399

حواشی ورزشکاران و هنرمندان را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

پس از مصاحبه جنجالی خداداد عزیزی درباره سال ۹۹ و احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، وی در برنامه فوتبال برتر محمد حسین میثاقی به صورت آنلاین از مردم عذر خواهی کرد.

مشاهده ویدیو:

بیوگرافی مجری برنامه فوتبال برتر:

محمدحسین میثاقی زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۶۴ در کرج مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است. او به همراه محمدرضا احمدی اجرای برنامه فوتبال برتر از شبکه سه به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی را بر عهده دارد. همچنین وی سابقاً مجری فوتبال ۱۲۰ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور در شبکه ورزش بود.

میثاقی از طرف صدا و سیما به عنوان گزارشگر به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ اعزام شد. وی در ویژه برنامهٔ جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴بیست‌چهارده نیز به همراه عادل فردوسی‌پور و رضا جاودانی حضور داشت. او در جام جهانی ۲۰۱۸ خبرنگار اعزامی به روسیه بود و همچنین او مجری‌گری برنامه آسیا ۲۰۱۹ که ویژهٔ جام ملت‌های آسیا بود را هم بر عهده گرفت. وی در پاسخ به اینکه چرا هیچ وقت گزارش‌گری فوتبال زنده را انجام نمی‌دهد، بیان کرد که علاقه‌ای به این کار ندارد و بیشتر دنبال اخبار و حواشی فوتبال است.

وی پس از ورودش به برنامه ۹۰ آیتم‌هایی همچون «ایران نود» و «تقویم نود» را تهیه کرد.

زندگی

محمدحسین میثاقی در ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج در استان تهران زاده شد. میثاقی دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی از دانشگاه رازی کرمانشاه است. او یک برادر و چهار خواهر بزرگتر از خود دارد و خانواده میثاقی با حضورش هشت نفره شدند.  پدرش فرهنگی بوده و اکنون از دنیا رفته‌است. محمد حسین میثاقی ازدواج کرده و متأهل است و ۱ فرزند به‌نام سام دارد. پسر او در ۲۸ بهمن ۹۶ در بیمارستان صارم تهران به دنیا آمد. از همان کودکی علاقه‌اش به فوتبال شروع شد و تا ۱۴ سالگی در تیم نوجوانان کرج بازی می‌کرد اما مدتی بعد پدرش با ادامه بازی او مخالفت کرد. پدرش مدیر مدرسه و برادرهایش تحصیل کرده هستند و می‌گوید تنها من بودم که درست درمان درس نمی‌خواندم برای همین پدرم سخت‌گیری می‌کرد.. میثاقی بازیکن فوتسال است.  این مجری کتاب خواندن را هم خیلی دوست دارد. می‌گوید سادیسم و مازوخیسمی دارم که در خانه کتاب باید باز باشد و گاهی این موجب آزار همسرم می‌شود. عقاید یک دلقک، خداحافظ گری کوپر، جزء از کل و ناتور دشت از کتاب‌های مورد علاقه او هستند.  یکی دیگر از علاقه‌مندی‌ها و تفریحاتش تماشای فیلم خوب است. فوتبالیست مورد علاقه‌اش مارادونا بوده و هست و از بین ایرانی‌ها نسل طلایی عابدزاده، علی دایی، علی منصوریان، خداداد عزیزی و خلاصه همه‌شان را دوست دارد. در انتخاب رشته کنکور به جای مکانیک قزوین اشتباهاً ریاضی کرمانشاه را زد و با اصرار پدرش ثبت‌نام کرد، همان موقع پدرش اثاث خانه را جمع کرد.