غذای خانگی سه سار چیتگر

عذرخواهی آناهیتا درگاهی بخاطر سوتی اش! - ژولی پولی

عذرخواهی آناهیتا درگاهی بخاطر سوتی اش!

عذرخواهی آناهیتا درگاهی بخاطر سوتی اش!

8 اردیبهشت 1400

عذرخواهی آناهیتا درگاهی بخاطر سوتی اش!+ را در قسمت حواشی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

آناهیتا درگاهی در مصاحبه با فریدون جیرانی به جای اسم آنتوان چخوف از برتولت برشت به عنوان نوسینده اولین کارش نام برد.

به همین دلیل با انتشار متنی عذر خواهی کرد:
چند روز پیش اشتباه من در برنامه آقای جیرانی باعث رنجش خیلی از دوستان شد شاید دوستان توقع اشتباه از بنده نداشتن. حقیقتا حق با شماست من به عنوان بازیگری که سه ماه با یک متن ، نویسنده اش، و یک گروه
حرفه ای زندگی کردم اجازه اشتباه نداشتم ممنون از تمام کسانی که با توضیحاتشون در رابطه با اشتباه بنده در یک برنامه سینمایی بهم یادآوری کردن که بنده به عنوان یک انسان، مخصوصا” کسی که حرفه اش سینماست اجازه خطا ندارم. امروز روز بهتری است برای من چون احساس میکنم این مهم به بنده یادآوری میکنه که حواس و دقتم رو بیشتر از پیش جمع کنم.
با احترامات فائقه
آناهیتا درگاهی

فریدون جیرانی کیست؟

فریدون جیرانی (زاده ۱۳۳۰ در بردسکن) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و مجری و کارشناس فیلم ایرانی است. فیلم‌های وی در گیشه به فروش بالایی دست یافته و اکثرشان جنجالی بوده‌اند. او با فعالیت خود در تئاتر با بازی در نمایش عصمت در سال ۱۳۵۱ آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۵۲ در سینمای آزاد مشهد عضو شد. جیرانی حضور در سینمای حرفه‌ای را در سال ۱۳۶۰ با نوشتن فیلم‌نامه فیلم آفتاب نشین‌ها تجربه کرد. همچنین او در مطبوعات نیز فعالیت دارد. وی فعالیت در مطبوعات را با سردبیری در مجله سینما در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد.

از فیلم‌هایی که او کارگردانی آن‌ها را به عهده داشته‌است می‌توان به قرمز، شام آخر، صورتی، سالاد فصل، پارک‌وی، سه‌گانه ستاره‌ها، قصه پریا، من مادر هستم، خفه گی و آشفته‌گی اشاره کرد. وی مجری سابق برنامه تلویزیونی هفت و برنامه «سی و پنج» است. از دیگر آثار وی می‌توان نهنگ آبی’ را نام برد.