غذای خانگی سه سار چیتگر

طرز تهیه خوراک قارچ با سیب زمینی - قارچ و سیب زمینی - آشپزی - خوراک - ژولی پولی

طرز تهیه خوراک قارچ با سیب زمینی

طرز تهیه خوراک قارچ با سیب زمینی

21 شهریور 1397

اگر شما به قارچ علاقمند هستید امروز می خواهیم به شما یک خوراک خوشمزه و لذیذ به نام خوراک قارچ با سیب زمینی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید…

مواد لازم برای ۴ تا ۶ نفر:

  1. گوشت بدون استخوان نیم کیلو
  2. قارچ نیم کیلو
  3. سیب زمینی یک کیلو
  4. سیر یک بوته
  5. پیاز یک عدد
  6. فلفل سبز دلمه ای دو عدد
  7. رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذاخوری
  8. روغن ۲۰۰ گرم
  9. نمک و فلفل به مقدار کافی

خوراک سیب زمینی با قارچ

طرز تهیه خوراک قارچ با سیب زمینی:

گوشت را قطعه قطعه می کنیم قارچ را هم خرد کرده فلفل سبز را به صورت حلقه ای در می آوریم، سپس تمام این مواد را می شوئیم ومی گذاریم آب آنها برود. سیر را رنده می کنیم و پیاز را خرد کرده با هم در روغن کمی تفت می دهیم تا مقداری طلائی شود. گوشت و قارچ و فلفل سبز را به پیاز اضافه می کنیم و تمام مواد را با هم یک تفت می دهیم. رب گوجه فرنگی را با چهار لیوان آب روی گوشت می ریزیم و می گذاریم با حرارت ملایم بپزد و آب آن در حدود دو سه قاشق بشود. سیب زمینی را پوست کنده به صورت خلال نازک می بریم وآنها را می شوئیم و کمی نمک به آن می زنیم وقتی کاملا سیب زمینی ها خشک شدند آن را در روغن سرخ می کنیم و در یک ظرف مناسب غذا به این طریق می کشیم، اول مقداری از مایه گوشت پخته شده را می ریزیم و روی آن مقداری سیب زمینی سرخ شده می باشیم و روی آن کمی گوشت می ریزیم و باز سیب زمینی را سرخ کرده و به همین ترتیب ادامه می دهیم تا موادی که داریم تمام شود. اطراف خوراک را با حلقه های لیمو ترش تزئین می کنیم.

 

امیدواریم شما بازدید کنندگان محترم از محبث امروز تیم بزرگ ژولی پولی استفاده ی لازم را برده باشید، تیم ژولی پولی در ادامه ی مطالب خود قصد دارد دستورهای آشپزی متنوعی را ارائه کند، با نظرات خود ما را راهنمایی کنید.