غذای خانگی سه سار چیتگر

صحبت های پزشک علی انصاریان در باره وضعیت وی+۱۰ بهمن۹۹ - ژولی پولی

صحبت های پزشک علی انصاریان در باره وضعیت وی+۱۰ بهمن۹۹

صحبت های پزشک علی انصاریان در باره وضعیت وی+۱۰ بهمن۹۹

10 بهمن 1399

آخرین خبرهای مربوط به وضعیت جسمانی علی انصاریان را در مجله خبری ژولی پولی دنبال نمایید.

دکتر محمدرضا هاشمیان درباره وضعیت علی انصاریان گفت : به لطف خدا و دعای مردم ، علی انصاریان هوشیار است و خطر امبولی ریه او را تهدید نمی کند.

به ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا، علی انصاریان که از روز دوم بهمن ماه به دلیل درگیری شدید ریه با کرونا در بیمارستان بستری شده وضعیت پایداری دارد اما برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز به زمان دارد. این در حالی است که پنجشنبه شب یک خبر شوکه کننده مبنی بر درگذشت این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد که خیلی زود از سوی کادر درمان وی تکذیب شد.

دکتر هاشمیان در مورد آخرین وضعیت علی انصاریان گفت: ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم شرایط پایدار علی انصاریان را کنترل نمایم. اگر چه ریه‌های ایشان درگیر شده اما ما سعی کردیم ایشان را در وضعیت تهاجمی قرار ندهیم و ایشان بی هوش نیستند.

علی انصاریان به هوش است !

وی تاکید کرد: به لطف خدا و دعای مردم ایشان می‌توانند صحبت کنند و کاملاً هوشیار هستند و کارهای خود را انجام می‌دهند و تاکنون خطر آمبولی ریه ایشان را تهدید نمی‌کند. از مردم تقاضا داریم تا برای سلامتی ایشان همچنان دعا کنند و به حواشی توجه نکنند.

گفتنی است ابتلای انصاریان به ویروس جهش یافته اشتباه خبری بود و  اظهار نظر در این گونه مسائل مربوط به ویروس شناسان است.

تکذیب خبر ویروس جهش یافته علی انصاریان

همچنین علی انصاریان هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری و وابسته به اکسیژن غیر تهاجمی است و انصاریان تاکنون با ویروس کرونا خوب مبارزه کرده است.