غذای خانگی سه سار چیتگر

شهری رویایی بر روی آب به نام ونیز - ونیز - شهر رویاها - ونیز ایتالیا - ژولی پولی

شهری رویایی بر روی آب به نام ونیز

شهری رویایی بر روی آب به نام ونیز

17 شهریور 1397

تیم بزرگ ژولی پولی در راستای بخش گردشگری خود قصد دارد درباره ی شهر رویاها ونیز صحبت کند، ونیز ایتالیا یکی از بهترین و معروف ترین شهرهای کره ی زمین، برای تفریح و خوش گذرانیست.

به سبب وجود نمایش های بالماسکه و مقبره نابغه قرن ۱۵میلادی (مارکوپولو) شهرت این شهر در ایتالیا گاها از نام خود این کشور نیز بیشتر می شود.

اما این همه ی ماجرا نیست؛ در ونیز خودروی سواری وجود ندارد، بلکه قایق وسیله ی نقلیه و جابه جایی در سطح شهر است، این مسئله باعث شده تا ونیز، در لیست شهرهای عجیب جهان قرار بگیرد.

علاوه بر این ونیز دارای موزه هایی دیدنی و یکی از بهترین جشنواره های سینمایی در جهان است به نام جشنواره فیلم ونیز.

به جرئت می توانیم بگوییم ونیز (یا شهر شناور روی آب) زیباترین شهر دنیاست و یکبار دیدن آن آرزوی هر جهانگردی محسوب می شود.

ونیز ایتالیا

معمولا در شهرهای توریستی اروپا قیمت اقلام اولیه زندگی بالاست، در ونیز نیز این چنین است، به علت کمبود مسیر زمینی، رفت و آمد و گشت و گذار در شهر به وسیله تاکسی ها و اتوبوس های آبی انجام می شود که آن ها هم از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است، قیمت یک شب ماندن در هتل های ونیز حتی از سن پترزبورگ در روسیه نیز بیشتر است. ( به قول معروف هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد) اگر می خواهید وینز را ببینید از پس انداز و جیبی نسبتا پر پول باید برخوردار باشید.

از تمامی این موضوعات چشم پوشی کنیم، ایتالیا دارای غذاها و نوشیدنی هایی فوق العاده است، به مانند پاستا که پاستای ونیز نه تنها در ایتالیا بلکه در جهان معروف است.

شما می توانید یکی از بهترین اسپرسوهای جهان را تنها با ۹۰ سنت در ونیز نوش جان کنید، از دیگر جاذبه های توریستی در این شهر کارناوال هایی با قدمت بیش از صدها سال است.

شرایط آب و هوایی در شهر ونیز دقیقا با نام همان فصل مطابقت دارد، یعنی تابستان آن هوای گرم و مرطوبی دارد و زمستان هایش هوا سرد است.