غذای خانگی سه سار چیتگر

شهریار مغانلو کیست؟ - ژولی پولی

شهریار مغانلو کیست؟

شهریار مغانلو کیست؟

2 اردیبهشت 1400

شهریار مغانلو کیست؟+ بیوگرافی این بازیکن فوتبال، عکس و پست کنونی و پیج اینستاگرام وی را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

شهریار مغانلو (زادهٔ ۳۰ آذر ۱۳۷۳ در زنجان) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران در پست مهاجم بازی می‌کند. او سابقه بازی برای باشگاه‌های پیکان، ملوان و سانتاکلارا را نیز در کارنامه دارد.

دوران باشگاهی

مغانلو در نیم‌فصل حضور در تیم فوتبال سانتا کلارا در کل ۱۱ بازی در لیگ برتر داشت. او در ۲ مسابقه در جام حذفی پرتغال نیز بازی کرد و طی این مدت، توانست یک گل بزند و روی یک گل هم اثرگذار باشد. در کل، در نخستین فصل حضورش در این تیم، او فرصت زیادی برای خودنمایی به دست نیاورد.

شهریار مغانلو در ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ با قراردادی قرضی به مدت یک سال، به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

پیج اینستاگرام:

صفحه شخصی وی در فضای مجازی shahriyar.moghanloo می باشد.

پرسپولیس:

باشگاه فوتبال پرسپولیس یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است.

پرسپولیس پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. این باشگاه یکی از پرافتخارترینو پرهوادارترینباشگاه فوتبال در ایران و آسیا است و شهرآورد این تیم با استقلال، مهم‌ترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به‌عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده‌است و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند. شبکه ورزشی «ای‌اس‌پی‌ان» در سال ۲۰۱۲، نیز در گزارشی از باشگاه‌های پرهوادار آسیا، این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌های آسیایی، پرهوادارترین باشگاه فوتبال آسیا معرفی کرد.