غذای خانگی سه سار چیتگر

سریال زندگی زیباست چند قسمت است؟ داستان و بازیگران - ژولی پولی

سریال زندگی زیباست چند قسمت است؟ داستان و بازیگران

سریال زندگی زیباست چند قسمت است؟ داستان و بازیگران

17 تیر 1400

سریال زندگی زیباست چند قسمت است؟+داستان و بازیگران سریال زندگی زیباست را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

زندگی زیباست سریالی است به کارگردانی قاسم جعفری که در سال ١٣٩٨ تولید شده است و در تیر ماه ١۴٠٠ در حال پخش است.

سریال زندگی زیباست چند قسمت است:

مجموعه تلویزیونی زندگی زیباست ۵۰ قسمتی بوده و مدت زمان آن ۴۵ دقیقه می باشد.

خلاصه داستان سریال زندگی زیباست:

داستان سریال درباره چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است ….

بازیگران سریال زندگی زیباست:

سعید زارعی

شهرزاد جعفری

سجاد بابایی

سارا مقربی

آزاده سیفی

علیرضا رسولی

رامین جعفری

ستایش رجایی نیا

حمید رشید

یاسمین خلدبرین

ثریا قاسمی

بیژن بنفشه خواه

نیما رئیسی

مهتاج نجومی

امید روحانی

رسول نجفیان

جمشید جهان زاده

اردلان شجاع کاوه

صحرا اسدالهی

سیاوش قلعه وردی

علیرضا ناصحی

حواشی سریال زندگی زیباست:              

سریال زندگی زیباست، با نام قبلی عشق مجموعه تلویزیونی ایرانی محصول سال ۱۳۹۸ به کارگردانی قاسم جعفری است که پس ۲ سال بلاتکلیفی در نهایت تیرماه ۱۴۰۰ بدون اطلاع رسانی بطور ناگهانی در ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو پخش شد.این سریال محصول سال ۹۸ و در ژانر عاشقانه و درام ساخته شده است. در پی پخش نشدن این سریال بازیگران جوان سریال، به علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما نامه ای اعتراضی نوشتند و درخواست کردند سریالشان پس از یک سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شود. در بخشی از نامه آنها خطاب به رئیس صداوسیما آمده بود: الان پر از سرکوب و ناامیدی این نامه را می‌نویسیم که شاید بخوانید، شاید به دستتان برسد که بتوانیم حقمان را پس بگیریم. فیلمنامه‌ای که توسط سازمان صدا و سیما تصویب می‌شود، ساخته می‌شود اما حاصلش توسط همان سازمان بلاتکلیف می‌ماند… ما سعی کردیم بهترین خودمان را ارائه بدهیم که جواب‌گوی مخاطب هم‌نسل‌مان باشیم اما عدم پخش سریالی که با تمام قواعد سازمان ساخته شده، شوخی نیست؟

بیوگرافی قاسم جعفری کارگردان سریال زندگی زیباست:

قاسم جعفری زادهٔ ۱۵ تیر ۱۳۴۸، تهران کارگردان، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل مرکز آموزش فیلمسازی است و کار خود در سینما را در سال ۱۳۶۹ به عنوان مدیر تولید فیلم خلع سلاح و در مسلخ عشق به عنوان جانشین مدیر تولید آغاز کرد پس از آن مدیر تولید فیلم سفر و فیلمبردار پشت صحنه فیلم کودکانی از آب و گل بود.

در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم بلند سینمایی اش به عنوان ماه مهربان را ساخت و پس از ساخت دومین فیلم بلندش قاصدک را به اتمام رساند. بعد از آن بیشتر فعالیتش متمرکز در سیما شد که طی این سال‌ها تعدادی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی را کارگردانی کرده‌است که از جمله خط قرمز با ۹۰٪ بیننده در سال ۸۰، مسافری از هند با ۹۶٪ بیننده که پربیننده‌ترین سریال پس از انقلاب در تلویزیون بوده‌است و سریال کمکم کن با ۹۴٪ بیننده را در سال ۱۳۸۳ ساخت. جعفری دوباره فعالیتش را در سینما متمرکز کرده. پنجمین فیلم سینمایی وی دختران است.