غذای خانگی سه سار چیتگر

سریال دنیای شیرین چند قسمت است؟+ داستان و بازیگران - ژولی پولی

سریال دنیای شیرین چند قسمت است؟+ داستان و بازیگران

سریال دنیای شیرین چند قسمت است؟+ داستان و بازیگران

10 تیر 1400

داستان و بازیگران سریال دنیای شیرین+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

دنیای شیرین نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی بهروز بقایی و تهیه کنندگی علی خودسیانی محصول سال ۱۳۷۶ ایران است که از برنامهٔ کودک و نوجوان شبکه ۱ تلویزیون ایران پخش گردید.

قرار است به زودی از رسانه ملی برای بار دیگر پخش شود.

سریال دنیای شیرین چند قسمت است؟

مجموعه تلویزیونی دنیای شیرین ۳۵ قسمت است.

داستان سریال دنیای شیرین:

این مجموعه تلویزیونی، داستان دو خانواده هفت شخصیت ثابت است که گوینده داستان، دختری به نام شیرین با بازی زهرا جواهری است. او همراه با پدرش که یک گلفروش، مادرش که یک پرستار، دو برادر کوچکترش که هرسه دانش‌آموز هستند و در همسایگی آنها دایی آنها و پسر کوچکش در یک طبقه از یک آپارتمان زندگی می‌کنند. در هر قسمت، آنها با موضوع تازه‌ای درگیر می‌شوند.

بازیگران سریال دنیای شیرین:

بازیگران ثابت

رضا عطاران

رضا فیاضی

سهیلا عزیزی

زهرا جواهری

علیرضا رئیسی

اشکان اشتیاق

سپهر آزادی

کمند امیر سلیمانی

عوامل تولید سریال دنیای شیرین:

نویسنده: علی خودسیانی

کارگردان: بهروز بقایی

آهنگساز: علی بیرنگ

تهیه‌کننده‌ها: بیژن بیرنگ

مسعود رسام

ایرج محمدی

فیلم‌برداری:

محمدرضا کاظمی

رضا نمازی

تدوین‌گر: حسین غضنفری

بیوگرافی رضا فیاضی:

رضا فیاضی زاده ۱۵ تیر ۱۳۳۲ در اهواز بازیگر، نویسنده، صداپیشه، کارگردان و مجری ایرانی است. او همچنین چندین مجموعه شعر به چاپ رسانده‌است.

زندگی رضا فیاضی:

در سال ۱۳۳۲ در اهواز متولد شد. او مدرک دیپلم را در همین شهر دریافت کرد و پس از آن به بازیگری در تئاتر و فیلم کوتاه پرداخت و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. در سال ۱۳۵۴ وارد دانشکده هنرهای زیبا شد. با اجرای تئاتر در مدارس در دوران راهنمایی و دبیرستان کار غیر حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

شروع فعالیت رضا فیاضی:

در سال ۱۳۵۵ در سریال گلباران به کارگردانی رضا بابک به ایفای نقش پرداخت. سپس در فیلم چریکه تارا بهرام بیضایی حضور پیدا کرد و در کنار بازیگری مدیریت صحنه را نیز عهده‌دار شد. فیاض پس از آن به فعالیت در زمینه‌های مختلف هنری از جمله نویسندگی، نمایش عروسکی و کارهای رادیویی پرداخت و در چندین برنامه تلویزیونی به عنوان مجری حضور پیدا کرد. وی همچنین به عنوان عرب ایرانی به عنوان داور جشنواره شعر عربی در شادگان دعوت شد.