غذای خانگی سه سار چیتگر

سریالهای آماده پخش نوروز ۹۸ - ژولی پولی

سریالهای آماده پخش نوروز ۹۸

سریالهای آماده پخش نوروز ۹۸

1 اسفند 1397

امروز روی صحبت ما با افرادی که در ایام نوروز به مسافرت و گردش و تفریح می روند نیست، امروز برای افرادی که در ایام عید در خانه می مانند و استراحت می کنند خبرهای خوشی داریم.

بیشتر افرادی که ایام نوروز را در خانه سپری می کنند از طرفداران پر و پا قرص سریال های نوروزی هستند و هر ساله منتظر سریالهایی همچون پایتخت و کلاه قرمزی و چندین سریال جدید هستند.

افرادی هم که در مسافرت هستند و در این ایام با تلویزیون کاری ندارند، بعد از سیزده بدر به آی فیلم پناه می برند و تکرار سریالها را از آی فیلم می بینند.

سریال مر قانون
سریال مُرّ قانون برای پخش در ایام نوروز ۹۸

اول از همه تکلیف سریال پایتخت که دارای طرفداران بی شماری است را همین  الان روشن کنیم، گفتنی است سریال پایتخت ۶ به نوروز ۹۸ نمی رسد و در برنامه است که برای نوروز ۹۹ ساخته شود. ولی سورپرایز تیم پایتخت این است که برای شب سال تحویل فیلم سینمایی پایتخت از شبکه اول سیما پخش شود.

کلاه قرمزی که علاوه بر کودکان، مخاطبان زیادی در گروه سنی بزرگسال دارد و یکی از پر بیننده ترین مجموعه های طنز تلویزیونی است تا بحال خبری از تولید آن شنیده نشده و برای نمایش در نوروز سال ۹۸ آماده نیست.

سریال ساده دلان
سریال ساده دلان برای پخش در ایام نوروز ۹۸

اما سریال هایی که در لیست مجموعه های نوروزی به چشم می خورند، “مُرّ قانون” به کارگردانی محمد حسین لطیفی برای پخش از شبکه ۳، “بر سر دو راهی” به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه ۲، طنز “ن.خ” به کارگردانی سعید آقاخانی برای پخش از شبکه یک برای نوروز ۹۸ آماده هستند.

البته سریال های مناسبتی تا دقیقه نود دچار تغییراتی می شوند و امکان دارد سریالهای دیگری جایگزین این سریال ها شوند ولی به هر حال باید منتظر باشیم تا ببینیم امسال تلویزیون با چه سریال هایی مردم را سورپرایز می کند.

با آرزوی سالی خوش برای همه شما دوستان عزیز