غذای خانگی سه سار چیتگر

ستارگان سینمایی که قبلا ورزشکار بودند!!+ عکس - ژولی پولی

ستارگان سینمایی که قبلا ورزشکار بودند!!+ عکس

ستارگان سینمایی که قبلا ورزشکار بودند!!+ عکس

15 اردیبهشت 1400

ستارگان سینمایی که قبلا ورزشکار بودند!!+ عکس را در قسمت سینما و تلویزیون مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

بسیاری از افراد مشهور قبل از ورود به عرصه هنر، ورزشکار بوده اند.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، هدف همه سلبریتی‌ها، بازیگران، نوازندگان و هنرمندان سرگرمی مردم و مخاطبان است. ورزش‌ هم به گونه‌ای ایجاد یک برنامه و سرگرمی برای مردم محسوب می‌شود و شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد مشهور قبل از اینکه در هنر فعالیت کنند، کار خود را در دنیای ورزش آغاز کردند.

بسیاری از افراد مشهور قبل از ورود به عرصه بازیگری یا موسیقی، کار خود را به عنوان ستاره ورزشی شروع کردند و این تجربیات شاید در موفقیت‌های بعدی زندگی آن‌ها نقش مهمی را ایفا کرده باشد. گاهی بعضی از افراد مشهور پس از آسیب دیدگی در زمینه ورزش، راه خود را به دنیای بازیگری پیدا می‌کنند و برخی هم این ایده و آرزو را مدت‌ها قبل در ذهنشان پرورش داده اند.

برخی از این افراد به طور حرفه‌ای بازی می‌کردند، برخی در کالج، بعضی هم فقط در دبیرستان، اما یک چیز مشترک در بین آن‌ها وجود دارد و آن هم این که در زمینه ورزشی بسیار خوب بودند. در اینجا نگاهی به برترین افراد مشهور که ستاره‌های ورزشی بودند می‌اندازیم.

دوئین جانسون

قبل از اینکه جانسون را به عنوان یکی از سخت کوش‌ترین مردان هالیوود و پردرامد ترین بازیگر مرد جهان بشناسیم، او در تیم فوتبال آمریکایی «Miami Hurricanes» بازی می‌کرد. جانسون در خط دفاعی بازی می‌کرد و بخشی از تیم ۱۹۹۱ بود که یکی از مهمترین عناوین ملی را به دست آورد. در حالی که یک آسیب دیدگی باعث شد او از رقابت در لیگ ملی فوتبال باز بماند، جانسون مدتی را هم برای یک تیم فوتبال کانادایی بازی کرد. جانسون این تجربه را در سریال «Ballers» از شبکه HBO به تصویر کشیده است. البته فوتبال تنها تجربه ورزشی جانسون نبود. او که لقب صخره (Rock) را دریافت کرده یکی از ستارگان و کشتی گیر‌های حرفه‌ای کمپانی WWE هم بوده است.

تری کروس

قبل از اینکه کروس با بازی در پروژه‌هایی مانند «بروکلین ناین-ناین» و مجموعه فیلم‌های «بی مصرف ها» بازی کند و به یک بازیگر تبدیل شود، به نظر می‌رسید که او یک  آینده امیدوار کننده در زمینه فوتبال  خواهد داشت. کروس هم در خط دفاعی تیم دانشگاه میشیگان غربی بازی کرده و توانست یک جایزه مهم را هم با این تیم کسب کند. کروس همچنین مدتی را با بازی در لیگ جهانی فوتبال آمریکا سپری کرد تا اینکه به بازیگری روی آورد.

آرنولد شوارتزنگر

شوارتزنگر قبل از اینکه تمرکز خود را به سمت بازیگری معطوف کند، نام خود را به عنوان یکی از بزرگترین بدنسازان و ورزشکاران تناسب اندام در طول تاریخ به شهرت رسانده بود. او عناوین بدنسازی زیادی به دست آورده، از جمله مستر یونیورس در سن ۲۰ سالگی. او پیش از بازی در فیلم‌های «ترمیناتور»، «یاد آوری کامل» و «غارتگر» ۷ بار جایزه مستر المپیا را دریافت کرد. اما تسخیر هالیوود و دنیای بدنسازی برای او کافی نبود. او به عنوان فرماندار ایالات کالیفرنیا هم انتخاب شد و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ در این عنوان خدمت کرد.

برت رینولدز

رینولدز در طول کار سینمایی خود به یکی از بزرگترین ستارگان سینما در جهان تبدیل شد، اما اگر او در اولین زمینه مورد علاقه خود که فوتبال آمریکایی بود، باقی می‌ماند اوضاع می‌توانست بسیار متفاوت باشد. رینولدز در سال اول تحصیل مصدوم شد و بعدا در یک تصادف رانندگی دچار صدمه ای جدی شد که به تشدید مصدومیت و پایان حرفه فوتبالی او منجر شد، اما موفقیت او در فیلم‌ها باعث شد جایگاهی در تالار مشاهیر فلوریدا پیدا کند.

جیسون استاتهام

استاتهام را شاید یکی از سرسخت‌ترین بازیگران در فیلم‌های اکشن هالیوود بدانیم، اما قبل از اینکه بتواند شانس بازی در فیلم های «ترنسپورتر» را پیدا کند، به عنوان عضوی از تیم ملی غواصی انگلیس رقابت می‌کرد. استاتهام قبل از اینکه به حرفه بازیگری برود، در بازی‌های مشترک المنافع ۱۹۹۰ برای انگلیس نیز شرکت کرد.

استیو آستین

آستین نام خود را به عنوان یکی از برترین کشتی گیران، در جهان معروف کرد و حتی قبل تر از آن هم مثل بیشتر کودکانی که در تگزاس بزرگ می‌شوند به دنبال ورزش فوتبال می‌رود. او برای مدتی همزمان با ورزش، بازیگری را آغاز می‌کند، اما پس از بازنشستگی در سال ۲۰۰۳ در فیلم‌های اکشن زیادی از جمله، بیگانه و بی مصرف‌ها به بازی پرداخت.

رونالد ریگان

رونالد ریگان قبل از اینکه به چهلمین رئیس جمهور امریکا تبدیل شود، فعالیت‌های در زمینه ورزشی داشت. او در یوریکا کالج، فوتبال بازی می کرد و همچنین به عنوان گوینده شیکاگو کابز در آیووا  به فعالیت پرداخت. در واقع ارتباط ریگان با ورزش باعث شد که او به دنیای بازیگری هم وارد شود.

کارل ویترز

ویترز بیشتر برای نقش آپولو کرید در مجموعه فیلم‌های ژانر ورزشی «راکی» شناخته می‌شود، اما این تنها ارتباط او با ورزش نیست. ویترز قبل از شروع بازیگری در زندگی واقعی هم یک ورزشکار بود. او در ایالت سن دیگو  در دهه ۱۹۷۰ حضور داشت و در هشت بازی برای اوکلند ریدرز بازی کرد.

متیو فاکس

متیو فاکس هم قبل از شهرت با نقش آفرینی در سریال «گمشده» بازیکن فوتبال تیم دیترویت لاینز بوده است. اولین کار او در حرفه بازیگری در نقش پسر بزرگ و رئیس خانواده در «مهمانی پنج نفره» در دهه ۹۰ بود، اما مهمترین نقش او همان نقش جک شپرد در سریال «گمشده» محسوب می شود.