غذای خانگی سه سار چیتگر

زندان های نیمه تعطیل در کشور هلند - اخبار اجتماعی - رنج زندان - زندان - کمبود زندانی

زندان های نیمه تعطیل در کشور هلند

زندان های نیمه تعطیل در کشور هلند

12 شهریور 1397

با آروزی این که هیچ انسانی پشت میله های زندان نباشد زیرا با زندانی شدن هر شخص علاوه بر خود او، خانواده اش نیز دچار رنج و محنت می شوند.

امروزقصد داریم در مورد زندان های نیمه تعطیل هلند برای شما صحبت کنیم.

کشورهلند دچارکمبود شدید زندانی شده است به طوری که درسال اخیر میلادی از کشور نروژ ۲۴۰ زندانی وارد کرد تا نیروی کار موجود در زندان هایش بیکارنشوند.

چندی پیش ما شنیدیم که وزیر دادگستری در مجلس هلند گفت: به دلیل کاهش بزهکاران درکشور هزینه های جاری هر زندان را مسئولین همان زندان باید تامین کند، با شنیدن این خبرمردم سراسر جهان دچار تعجب و شگفتی شدند.

علت این بیانیه چیست:

با برنامه ریزی درست و دقیق درهلند و استفاده از روانشناسانی زبده درامور زندانیان و همچنین تامین نیازهای معیشتی آنان، هلند موفق شد از سال ۲۰۰۴ وقوع جرم را به طور چشم گیری کاهش دهد، آن ها موفق شدند با پایین آوردن میزان مجازات خرده فروشان و قاچاق چیان مواد مخدر و دیگر جرم ها تعداد زندانیان را در سرزمین خود به حداقل برسانند.

زندانهای نیمه تعطیل کشور هلند


درجمله ای از بزرگی که نقل می کند:
اگر نیاز هر انسانی تامین شود پا به راه کج نمی گذارد، به راستی این جمله در هلند به اجرا درآمده است.

در اینجا قصد داریم کمی به وضعیت اقتصادی و راه های کسب درآمد در کشور هلند اشاره کنیم زیرا یکی از مهمترین عوامل بزهکاری در این شرایط بحران اقتصاد، جهانی کمبود درآمد و نبود شغل مناسب بخصوص در کشورهای جهان سوم می باشد.

کشور(هلند) از لحاظ تامین سطح کیفی و رفاه مردم در جایگاه چهارم جهان قرار دارد، با جمیعتی بالغ بر۱۶میلیون نفر و وسعتی معادل با استان آذربایجان شرقی درکشور ما

ایران.

به دلیل کمبود خاک درهلند هنوز عده ای از مردم بر روی قایق زندگی می کنند.

آنان با استفاده از فناوری های نوین در عرصه تولید گل، سودی معادل سود نفت ایران درسال را بدست می آورند.

این کشورهم مانند دانمارک (حوزه ی اسکاندیناوی) یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات لبنیاتی در اروپا و درجهان است.

من به همراه تیم تحقیقاتی ژولی پولی امیدواریم از خواندن این مطلب جالب توجه کمال لذت  را برده باشید، پس در بخش های دیگر اخبار اجتماعی با ما همراه باشید.