غذای خانگی سه سار چیتگر

زمان پخش دو قسمت پایانی مرحله مقدماتی عصرجدید - ژولی پولی

زمان پخش دو قسمت پایانی مرحله مقدماتی عصرجدید

زمان پخش دو قسمت پایانی مرحله مقدماتی عصرجدید

31 فروردین 1398

از زمان پخش مسابقه استعدادیابی عصرجدید چیزی حدود دو ماه گذشته است، مسابقه عصرجدید از ۲۷ بهمن با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی در ساعت ۲۲:۳۰ بر روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

در قبل از ایام نوروز مسابقه عصرجدید شنبه ها و یکشنبه ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ۳ پخش می شد ولی با آغاز نوروز ۹۸ این برنامه به صورت پخش روتین شبانه در ساعت ۲۲:۳۰ بر روی آنتن رفت.

اما پس از ایام نوروز اعلام شد که مسابقه استعدادیابی عصرجدید قسمت های پایانی مرحله ی مقدماتی خود را سپری می کند و فقط یکشنبه ها در ساعت ۲۲:۳۰ پخش خواهد شد.

تا بحال بیست و سه قسمت از مسابقه عصرجدید بر روی آنتن رفته و در این مدت این برنامه توانسته مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کند و استعدادهای نهفته ی بسیاری را از گوشه و کنار ایران کشف کند.

زمان پخش دو قسمت پایانی عصرجدید

طبق اطلاع رسانی که انجام شده در پیج اینستاگرام عصرجدید است، دو قسمت پایانی مرحله ی مقدماتی مسابقه بزرگ استعدادیابی عصرجدید در روز (یکشنبه) اول و هشتم اردیبهشت در ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.

در این دو قسمت پایانی مرحله ی مقدماتی عصرجدید هم مثل قسمت های گذشته ایمان قیاسی مجری پشت صحنه است و داوری برنامه به عهده ی آریا عظیمی نژاد، رویا نونهالی، سید بشیر حسینی، امین حیایی است.