غذای خانگی سه سار چیتگر

دیدار های ۱۶ بهمن لیگ برتر فوتبال ایران - ژولی پولی

دیدار های ۱۶ بهمن لیگ برتر فوتبال ایران

دیدار های ۱۶ بهمن لیگ برتر فوتبال ایران

16 بهمن 1399

دیدار های امروز لیگ برتر فوتبال را در قیمت اخبار ورزشی مجله خبری ژولی پولی دنبال نمایید.

لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۲ دیدار از پنج‌شنبه ۱۶ بهمن وارد هفته چهاردهم می‌شود.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شوند و تیم پرسپولیس مهمان تراکتور است و استقلال پذیرای تیم نساجی خواهد بود.

تراکتور- پرسپولیس/ ورزشگاه یادگار امام، پنجشنبه ساعت ۱۵

دیدار حساس و مهم تراکتور و پرسپولیس، روز پنجشنبه برگزار می‌شود. هر ۲ تیم به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستند و برای رسیدن به هدف خود با تمام قوا در زمین مسابقه حضور می‌یابند.

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته شکستی خانگی برابر آلومینیوم اراک متحمل شد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شاگردان شجاعی قصد دارند با برتری برابر سرخپوشان پایتخت، علاوه بر جبران شکست هفته قبل در کورس مدعیان قهرمانی بمانند؛ اما کار سختی برابر پرسپولیسی‌ها دارند.

مسعود شجاعی مربی- بازیکن تراکتور به احتمال زیاد برابر تیم پرسپولیس بازی می‌کند.  به طور حتم اشکان دژاگه هم به این بازی می‌رسد و سرخپوشان تبریزی با حضور کاپیتان‌های خود به مصاف شاگردان گل محمدی می‌روند.

محمدرضا اخباری، دروازه بان  تراکتور با وجود شکستگی بینی برابر پرسپولیس بازی می‌کند؛ اما هادی محمدی به این بازی نمی‌رسد. حمید بوحمدان هم به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر پرسپولیس نیست. سعید مهری همچنان محروم است و نمی تواند برای سرخپوشان تبریزی بازی کند.

در آن طرف، تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در دقایق پایانی بازی توانست برد باارزشی را در خانه برابر ماشین سازی به دست آورد و با ۱۸ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان گل محمدی با روحیه بالا به مصاف سرخپوشان تبریزی می‌روند تا با پیروزی در این بازی، جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند و در کورس مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرند.

البته باشگاه پرسپولیس به علت بدهی به بودیمیر، بازیکن خارجی خود با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه شده است و این  موضوع  می‌تواند در روحیه سرخپوشان تاثیرگذار باشد.

حسین کنعانی زادگان به علت مصدومیت  به بازی با تراکتور نمی‌رسد.

جدال گل محمدی و شجاعی، مربیان جوان لیگ برتر در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

شهر خودرو – مس رفسنجان/ ورزشگاه امام رضا(ع)، پنجشنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال شهر خودرو هفته گذشته با پیروزی پرگل برابر سپاهان در اصفهان،  دست به کار بزرگی زد. این تیم مشهدی با ۱۸ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت.

روحیه شاگردان رحمتی با برد برابر سپاهان افزایش یافته است و قصد دارند برابر مس رفسنجان به برتری دست یابند تا  رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

چند روز پیش تعدادی از مدیران شهر خودرو بازداشت شده‌اند و حاشیه‌هایی برای این تیم مشهدی ایجاد شده است. باید دید این موضوع در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است یا نه!

علاوه بر این، اکبر قاسمی به علت محرومیت قادر به همراهی تیم شهر خودرو در بازی روز پنجشنبه نیست و حسن جعفری و فرامرزی هم مصدومان این تیم مشهدی هستند.

در آن طرف، تیم مس رفسنجان هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.این تیم کرمانی قصد دارد با امتیاز مشهد را ترک کند، اما کار سختی برابر شاگردان رحمتی دارد.