غذای خانگی سه سار چیتگر

دیدار های باقی مانده لیگ برتر فوتبال - ژولی پولی

دیدار های باقی مانده لیگ برتر فوتبال

دیدار های باقی مانده لیگ برتر فوتبال

26 بهمن 1399

برنامه دیدارهای فوتبال لیگ برتر ایران را در قسمت اخبار ورزشی مجله خبری ژولی پولی دنبال نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ۳ دیدار باقی مانده از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

سایپای تهران – تراکتور تبریز /یکشنبه ۲۶ بهمن /ساعت ۱۵:۰۰

تیم فوتبال سایپای تهران که هفته گذشته و در ثانیه‌های پایانی نتوانست برتری خود را مقابل آلومینیوم اراک حفظ کند و ۲ امتیاز حساس را از دست داد؛ روز یکشنبه و در چارچوب هفته پانزدهم میزبان تراکتور تبریز است.

نارنجی پوشان اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارند و با ۱۴ بازی و کسب ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته اند.

در طرف مقابل سرخپوشان تبریزی که در یکی، ۲ هفته اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده اند؛ حساب ویژه‌ای روی ۳ امتیاز این بازی باز کرده اند. پس از باخت خانگی تراکتوری‌ها مقابل شاگردان یحیی گل محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس، آماجی از حملات هواداران این تیم به سوی مدیران این باشگاه از جمله محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتور روانه شد.

تراکتور تاکنون از ۱۴ دیدار گذشته خود، ۱۹ امتیاز کسب کرده و به دنبال برد مقابل سایپا و امید به نتیجه نگرفتن سایر رقبای خود است تا بتواند نیم فصل نخست لیگ بیستم را در رده‌های بالایی جدول به پایان برساند.

این بازی برای هر ۲ تیم از حساسیت بالایی برخوردار است؛ از طرفی شاگردان ابراهیم صادقی در سایپا قصد دارند تا با پیروزی در این بازی از انتهای جدول فاصله بگیرند و از طرفی دیگر مسعود شجاعی (کاپیتان و مربی تراکتور) و یارانش نمی‌خواهند فاصله خود را با مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیشتر کنند.

این دیدار راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

مس رفسنجان – ذوب آهن اصفهان /یکشنبه ۲۶ بهمن /ساعت ۱۵:۰۰

مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان چند روز پیش رحمان رضایی را به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت تیم فوتبال خود برکنار کردند. هدایت گاندو‌ها در این بازی بر عهده “میلیچ” مربی خارجی ذوب آهن است. طبق اعلام رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن قرار است سرمربی جدید این تیم پس از دیدار با مس رفسنجان انتخاب شود.

ذوب آهن تاکنون ۱۱ امتیاز کسب کرده و یکی از کاندیدا‌های سقوط به دسته پایین‌تر فوتبال کشورمان است. در هفته چهاردهم و در شهرآورد اصفهان، ذوبی‌ها با این که بازی نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، اما با نتیجه ۳ بر یک مقابل سپاهان تن به شکست دادند. از طرفی دیگر سبزپوشان بعد از ماشین سازی تبریز آمار ضعیفی را در کسب پیروزی در مسابقات لیگ برتر از خود به ثبت رسانده و در ۱۴ بازی گذشته تنها توانسته اند نساجی مازندران را به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند.

در طرف دیگر تیم مس رفسنجان است که امسال در لیگ برتر حضور دارد. آن ها نتوانستند در هفته‌های ابتدایی نتایج لازم را کسب کنند، اما از هفته ششم توانستند خودی نشان بدهند و به مرور نتایج بهتری را کسب کردند. این تیم اکنون ۱۹ امتیاز دارد و بر حسب تفاضل گل، پایین‌تر از تیم‌های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز در رده نهم قرار گرفته است. شاگردان محمد ربیعی در هفته چهاردهم با یک گل مقابل شهرخودروی خراسان به برتری رسیدند، اما روز سه شنبه ۲۱ بهمن و در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران با یک گل در ورزشگاه آزادی تن به شکست دادند.

شاگردان ربیعی برای این که از  بالانشینان عقب نمانند باید این بازی را با بُرد پشت سر بگذارند.

پرسپولیس – پیکان /یکشنبه ۲۶ بهمن/ ساعت: ۱۷:۱۵

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روزی یکشنبه به مصاف پیکان می‌رود که این بازی آخرین دیدار سرخپوشان پایتخت در نیم فصل نخست لیگ برتر نخواهد بود؛ چرا که شاگردان یحیی گل محمدی یک بازی معوق در چارچوب هفته دهم مقابل گل گهر سیرجان دارند و باید روز یکم اسفند ماه این بازی را برگزار کنند.

سرخ‌های پایتخت از ۱۳ دیدار قبلی خود ۲۴ امتیاز کسب کرده اند و پس از تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته اند. تیم پرسپولیس، ۳ دیدار گذشته خود مقابل ماشین سازی تبریز، تراکتور تبریز و مس رفسنجان را با برتری به پایان رسانده است و در دیدار مقابل پیکان به دنبال چهارمین برد متوالی خود خواهد بود.

در طرف دیگر، شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال پیکان تاکنون از ۱۴ دیدار قبلی خود ۱۱ امتیاز کسب کرده و برحسب تفاضل گل، پایین‌تر از نفت مسجد سلیمان و بالاتر از شهرخودرو قرار گرفته اند. نکته مشترک هر ۲ تیم این است که تا کنون در رقابت‌های لیگ برتر، ۱۵ گل به ثمر رسانده اند. همچنین آخرین برد خودروسازان مقابل پرسپولیس به تاریخ ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۶ بر می‌گردد؛ جایی که مرتضی آقاخان هافبک پیکان توانست از روی ضربه کاشته و در دقیقه ۵ دروازه سرخ‌ها را باز کند.

حال شاگردان مهدی تارتار قصد دارند تا با پیروزی در این بازی از افزایش رکورد منفی خود مقابل پرسپولیس جلوگیری کنند و از طرفی هم سرخ‌ها که چشم امید به قهرمانی نیم فصل دارند، باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند تا با توجه به بازی رو در روی استقلال و سپاهان امید خود را برای قهرمانی زنده نگه دارند.

این بازی راس ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.