غذای خانگی سه سار چیتگر

دلیل توقیف فیلم ما همه با هم هستیم در استان کرمان - ژولی پولی

دلیل توقیف فیلم ما همه با هم هستیم در استان کرمان

دلیل توقیف فیلم ما همه با هم هستیم در استان کرمان

29 خرداد 1398

در حالیکه از ۱۵ خرداد فیلم سینمایی “ما همه با هم هستیم” به کارگردانی کمال تبریزی در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی در آمد، روز گذشته طبق نظر دادستان عمومی و انقلاب کرمان این فیلم در تمام سینماهای استان توقیف شد.

فیلم سینمایی “ما همه با هم هستیم” دو بار تغییر نام داشت، نخستین بار با نام “ول شدگان” معرفی شد و به “ما همه با هم نیستیم” تغییر نام یافت و برای آخرین بار با نام “ما همه با هم هستیم” تغییر نام پیدا کرد.

یدالله شادمانی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که در شهر شهداد استان کرمان متولد شده است. وی تاکنون در فیلم های “تنگه ابوقریب”، “شیار ۱۴۳”، “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” و … و سریال های “سال های دور از خانه”، “خانه مادری” و … نقش آفرینی کرده است.

یدالله شادمانی با لهجه کرمانی در فیلم ما همه با هم هستیم
علی شادمانی و یدالله شادمانی در فیلم ما همه با هم هستیم

یدالله شادمانی در فیلم سینمایی “ما همه با هم هستیم” در نقش یک فروشنده ی مواد مخدر با لهجه ی کرمانی بازی می کند و چون استان کرمان در طول این سالها بیشترین تلاش را در جهت عدم توزیع مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر کرده است، اکران این فیلم موجب اعتراض شدید مردم در استان کرمان شد و دادستانی دستور توقیف فیلم “ما همه با هم هستیم” را صادر کرد.

در فیلم سینمایی “ما همه با هم هستیم”: مهران مدیری، لیلا حاتمی، جواد عزتی، مهران غفوریان، ویشکا آسایش، محمدرضا گلزار، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، مانی حقیقی، حسن معجونی، سیروس گرجستانی، علی شادمانی، سروش صحت و … نقش آفرینی می کنند.

منبع