غذای خانگی سه سار چیتگر

دعوت داریوش ارجمند از مردم برای تماشای سریال یاور - ژولی پولی

دعوت داریوش ارجمند از مردم برای تماشای سریال یاور

دعوت داریوش ارجمند از مردم برای تماشای سریال یاور

28 فروردین 1400

با اخبار حواشی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی همراه باشید.

به گزارش ژولی پولی داریوش ارجمند از مردم برای تماشای سریال یاور دعوت کرد.

امسال با گروه سازنده سه گانه ستایش سر سفره های افطارتان هستیم.

مشاهده ویدیو:

نخستین قسمت از سریال رمضانی «یاور» به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب امشب ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما پخش شد.

این سریال نوشته سعید مطلبی به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی از شبهای بعد ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن خواهد رفت.

گروه منتظر بهبود ارسلان قاسمی هستند که به کرونا مبتلا شده تا باقی صحنه های او را تصویربرداری کنند. گرچه او خارج از پروژه به این ویروس مبتلا شده ولی برای اطمینان تمام اعضای گروه تست کرونا داده اند و نتایج منفی شده است.

بازیگران «یاور» عبارتند از داریوش ارجمند، محمد حاتمی، مهوش افشارپناه، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، علیرضا باقری، ارسلان قاسمی، محمد رشنو، فقیهه سلطانی، بهادر زمانی، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، غزل مقبلی، فروغ قجابگلی، بهزاد خرازی، رسول توکلی، محسن افشار، علی میلانی، مهری امیرحسینی، با هنرمندی اسماعیل محرابی، پرویز فلاحی پور.

شبکه سه روز بعد ساعت های ۹:۵۵ و ۱۵:۴۰ این سریال را بازپخش می کند.

سعید سلطانی کیست؟

سعید سلطانی (متولد ۲ فروردین ۱۳۳۳ در الیگودرز) نویسنده و کارگردان محبوب که بیشتر شهرتش را به واسطه سریال پس از باران و ستایش کسب کرده‌است.

زندگی هنری

سعید سلطانی متولد شهرستان الیگودرز و فارغ‌التحصیل سینما از دانشکده هنر است. سعید سلطانی مدتی در بندرلنگه زندگی می‌کرد. او مدتی کارمند آموزش و پرورش بود ولی به خاطر فعالیت‌های تلویزیون و کارگردانی‌اش در سال ۱۳۷۰ از آن کار استعفا داد و به کارگردانی فیلم‌های کوتاه پرداخت.

از آن تاریخ تا کنون او در مقام کارگردانی، نویسندگی و تدوین کارهای فراوانی را برای تلویزیون و شبکه‌های یک، دو و سه انجام داده‌است.

اولین فعالیت کارگردانی سلطانی با ساخت فیلم داستانی «کوچه‌های محبت» در گروه معارف شبکه یک همراه بود. عمده کارهای او که در اوایل همکاری اش با تلویزیون انجام داده به سری مجموعه‌های «قصه‌های شب»، «شمارش معکوس»، «به سوی افتخار» و برخی دیگر از کارهای داستانی بازمی‌گشت که در سمت‌های مختلفی از جمله تدوین این آثار حضور داشت.

مجموعه تلویزیونی «میعاد در سپیده دم» نخستین گام بلند او در عرصه نویسندگی و کارگردانی سریال‌های تلویزیونی بود.

اما مخاطبان تلویزیونی سعید سلطانی او را امروز نه به خاطر سریال «میعاد در سپیده دم» بلکه به خاطر کارگردانی موفق سریال «پس از باران» می‌شناسند.

پس از موفقیت سریال «پس از باران» به سراغ سریال «جوانی» رفت. البته گفته می‌شد که سلطانی به ناچار تولید سریال «جوانی» را برعهده گرفته‌است. مجموعه‌ای که به زعم بسیاری از منتقدان به عنوان اثری نازل در میان کارهای او قرار می‌گرفت.

«شکرانه» دومین سریال مناسبتی سعید سلطانی پس از سریال «رسم عاشقی» بود که در ماه رمضان سال ۱۳۸۳ پخش شد. سریالی که در آن سال‌ها نیز اولین سریال مناسبتی و تاریخی در ماه رمضان به‌شمار می‌آمد.