غذای خانگی سه سار چیتگر

در روز ولنتاین چه لباسی بپوشم - ژولی پولی

در روز ولنتاین چه لباسی بپوشم

در روز ولنتاین چه لباسی بپوشم

11 بهمن 1397

پوشیدن لباس مناسب و خوش تیپ بودن تاثیر زیادی در قرار ملاقات های عاشقانه دارد، همه ی آدمها دوست دارند در تمام شرایط زیبا و خوش تیپ به نظر بیایند بخصوص وقتی می خواهند به دیدن کسی بروند که دوستش دارند.

هر چه به روز ولنتاین نزدیکتر می شویم عشاق در حال آماده کردن خود برای دیدن یارشان هستند.

اما برخی دختر خانم ها و آقا پسرهای جوان سر در گم و گیج هستند که برای روز ولنتاین و قرار عاشقانه ی این روز مهم چه بپوشند.

اول این نکته را به شما یادآوری کنیم که شما نه تنها در روز ولنتاین بلکه در تمام روزهای سال باید به فکر سر و وضع و آراستگی خود باشید بخصوص روزهایی که یک قرار دو نفره با هم دارید.

روز ولنتاین هم روزی است مثل سایر روزهای خدا، پس خیلی دست پاچه و نگران نشوید…

اگر خانم هستید، یک لباس قرمز می تواند جذابیت شما را در چشم مرد مورد علاقه تان دوچندان کند… پس لباسی قرمز رنگ در نظر بگیرید یا از ترکیب رنگی قرمز و مشکی استفاده کنید. رژ لب قرمز و طراحی ناخن به صورت قلب یا رنگ قرمز بیشتر می تواند در زیبایی ظاهر شما تاثیر داشته باشد. البته اگر شما جزو خانم های ساده پوش هستید می توانید تیپی با ترکیب رنگی سفید و صورتی برای خود در نظر بگیرید و آرایشی دخترانه و صورتی روشن داشته باشید تا چهره ی شما را رویایی و معصوم نشان دهد. عطر خوشبویی بزنید و به موقع در سر قرار ظاهر شوید و نگران هیچ چیز نباشید فقط سعی کنید لبخند به لب داشته باشید و به موقع سر قرار حاضر شوید.

اگر آقا هستید، نیازی نیست خیلی خودتان را زحمت دهید همین که لباسی مرتب و آراسته به تن داشته باشید کافیست، سعی کنید خودتان باشید، اگر عشقتان بارها از شما خواسته نوع لباس پوشیدن خود را تغییر دهید بد نیست  این تغییرات را از روز ولنتاین آغاز کنید و با تیپی که عشقتان می خواهد در سر قرار حاضر شوید تا دختر مورد علاقه تان را سورپرایز کنید. به مرتب بودن ریش و سبیل خود توجه کنید، ادکلن خوشبویی به خود بزنید و وقت شناسی را در این روز مهم فراموش نکنید.

ایده ی انتخاب لباس های ست زنانه و مردانه با یک تم خاص هم برای روز ولنتاین پیشنهاد خوبی است که می توانید از آن استفاده کنید.

خیلی نگران تیپ و ظاهر خود در روز ولنتاین نباشید اگر طرف مقابل شما را از ته قلبش دوست داشته باشد خیلی به ظاهر شما توجه نمی کند و همین که این روز مهم را در کنار شما سپری می کند خوشحال است.