غذای خانگی سه سار چیتگر

عاملین درگیری و نزاع آستارا دستگیر شدند+ ویدیو - ژولی پولی

عاملین درگیری و نزاع آستارا دستگیر شدند+ ویدیو

عاملین درگیری و نزاع آستارا دستگیر شدند+ ویدیو

11 خرداد 1400

عاملین درگیری و نزاع آستارا دستگیر شدند+ ویدیو را در قسمت اخبار اجتماعی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

مشاهده ویدیو:

جانشین فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر عوامل اصلی ایجاد درگیری شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا رشت،  سرهنگ “حسین حسن‌پور”  از شناسایی و دستگیری ۵ نفر عوامل اصلی ایجاد درگیری در شهرستان آستارا خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان گیلان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات همه‌جانبه موفق شدند ۵ نفراز عوامل اصلی درگیری شهرستان آستارا را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: به دنبال انتشار خبر و تصاویری از درگیری اراذل و اوباش در شهرستان آستارا و دستگیری آنها توسط نیروی انتظامی، تعدادی از افراد سودجو با سوء استفاده از احساسات مردم، سعی داشتند با ایجاد آشوب و بلوا، این درگیری خانوادگی را به اختلافات قومی و قبیله‌ای بکشانند که در این راستا تعداد ۵ نفر از این اراذل و اوباش سابقه‌دار توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: پرونده اراذل و اوباش دستگیر شده تکمیل و به همراه متهمان برای رسیدگی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با اشاره عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: همان طور که بارها تأکید شده، ایجاد ناامنی و اخلال در امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است و مجموعه پلیس و دستگاه قضائی قاطعانه و با شدیدترین شکل ممکن با اراذل و اوباش و افراد فرصت‌طلب برخورد خواهند کرد.

سرهنگ حسن‌پور خاطرنشان کرد: وحدت اقوام گیلانی و اردبیلی همواره در طول تاریخ زبانزد و شهره عام و خاص است و مراودات فرهنگی بین این اقوام گویای عمق وحدت و همدلی میان مردم این دو استان است.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و هوشیاری میان شهروندان گیلانی و اردبیلی و پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی اذعان داشت: نقشه دشمن در ایجاد اختلاف بین اقوام محکوم به نابودی است و نباید اجازه داد درگیری‌های شخصی میان اراذل و اوباش، باعث ایجاد خدشه در وحدت مردم شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان از هوشیاری، روشنگری و اقدام به موقع شهروندان و اقشار مختلف دو استان به دلیل اعلام همدلی، مودت و همبستگی با یکدیگر و اعلام انزجار و محکومیت اقدامات سوء اراذل و اوباش و افراد معاند در اختلاف و درگیری‌های قومی تقدیر کرد.