غذای خانگی سه سار چیتگر

داستان و بازیگران فیلم عقاب صحرا+ عکس - ژولی پولی

داستان و بازیگران فیلم عقاب صحرا+ عکس

داستان و بازیگران فیلم عقاب صحرا+ عکس

20 مرداد 1400

داستان و بازیگران فیلم عقاب صحرا+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

عقاب صحرا فیلمی به کارگردانی مهرداد خوشبخت و نویسندگی عباس اکبری محصول سال ۱۳۹۱ است.

قرار است به زودی فیلم عقاب صحرا از رسانه ملی پخش شود.

داستان فیلم عقاب صحرا:

این فیلم یک پروژه فاخر سینمایی با بودجه دو و نیم میلیارد تومانی است که مهرداد خوشبخت ساخت و داستانی تاریخی دارد که در سال‌های ششم تا هشتم هجری و از حدیبه تا فتح مکه رخ می‌دهد.

بازیگران فیلم عقاب صحرا:

کیکاووس یاکیده

روناک یونسی

علیرضا کمالی نژاد

شهرزاد کمال‌زاده

حسین سلیمانی

افشین نخعی

محمد ربانی

انوشیروان ارجمند

رضا سروی

حبیب دهقان نسب

عوامل فیلم عقاب صحرا:

کارگردان: مهرداد خوشبخت

تهیه‌کننده: عباس اکبری

نویسنده: عباس اکبری

فیلم‌بردار: تورج منصوری

تدوین‌گر: محمدرضا مویینی

بیوگرافی کیکاووس یاکیده:

کیکاووس یاکیده زاده ۲۰ بهمن ۱۳۴۷ صداپیشه، بازیگر و شاعر ایرانی است. حتی سالهایی خلبان هم بوده است.مجسمه سازی هم جز کارهای مورد علاقه اوست.پدر او اهل بوشهر و مادرش اصالتا تهرانی است. او از سال ۱۳۶۹ فعالیت در عرصه دوبله و گویندگی را شروع کرده‌ و افزون بر دوبله فیلم‌های مختلف، به عنوان گوینده تبلیغاتی هم حضور داشته‌است. یاکیده شعرهایی را سروده است که کتاب شعر بانو و آخرین کولی سایه فروش از جمله آن است. او در سال ۲۰۰۲ از سوی انجمن بین‌المللی شعر آمریکا دیپلم افتخار گرفت.

بیوگرافی علیرضا کمالی زاده:

علیرضا کمالی زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران بازیگر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

زندگی‌نامه علیرضا کمالی زاده:

او در سال ۱۳۷۹ در رشته بازیگری وارد دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و همزمان با تحصیل در رشته مذکور، در زمینه نمایش عروسکی نیز سابقه فعالیت در حوزه هنری تهران را داشته‌است. به گونه‌ای که پس از سه سال همکاری با این مرکز به عنوان بهترین بازیگر مرد نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دفاع مقدس انتخاب و معرفی گردید. اولین حضور وی به صورت جدی در عرصه سینما و تلویزیون، در سال ۱۳۸۲ و در سریال شیخ بهایی به کارگردانی شهرام اسدی می‌باشد که وی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می‌نمود.

اولین تجربه بازیگری کمالی نژاد با بازی در نقش شمایل علی اکبر در سریال ثارالله با کارگردانی شهریار بحرانی و نویسندگی مجتبی فرآورده شکل می‌گیرد. این پروژه در دی ماه سال ۸۲ متوقف می‌شود و این امر باعث می‌شود اولین بازی و تصویر تلویزیونی وی پخش نگردد. در سال ۱۳۸۷ در فیلم سینمایی ملک سلیمان ایفای نقش کرد که با نقدهای مثبتی همراه بود. وی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان نیز به ایفای نقش پرداخته‌است.