غذای خانگی سه سار چیتگر

داستان و بازیگران فیلم زد و بند+ عکس - ژولی پولی

داستان و بازیگران فیلم زد و بند+ عکس

داستان و بازیگران فیلم زد و بند+ عکس

20 تیر 1400

داستان و بازیگران فیلم زد و بند+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

زد و بند فیلمی به کارگردانی و نویسندگی داوود نوروزی و تهیه‌کنندگی مقصود جباری محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

قرار است به زودی فیلم زد و بند اکران شود.

بازیگران فیلم زد و بند:

امین زندگانی

همایون ارشادی

هنگامه حمیدزاده

سید مهرداد ضیایی

محمدعلی کیانی

فریبا کوثری

علی نکته‌سنج

محسن مالکی

سارا احمدی

عوامل فیلم زد و بند:

کارگردان: داوود نوروزی

تهیه‌کننده: مقصود جباری

نویسنده: داوود نوروزی

موسیقی: داریوش تقی‌پور

فیلم‌بردار: هاشم مرادی

تدوین‌گر: رضا چوبینه

بیوگرافی امین زندگانی بازیگر فیلم زد و بند:

امین زندگانی زادهٔ ۵ شهریور ۱۳۵۱ بازیگر اهل ایران است. او در سال ۱۳۷۰ با ورود به دانشگاه هنر و تحصیل در رشته تئاتر وارد عرصهٔ بازیگری شد و پس از اجرای نمایش‌هایی در سال ۱۳۷۴ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد را از جشنوارهٔ تئاتر فجر را دریافت کرد. زندگانی در همین سال با ایفای نقش در مجموعه وکلای جوان فعالیت در تلویزیون را نیز آغاز کرد. بازی در نقش سلیمان نبی در فیلم سینمایی ملک سلیمان از مهم‌ترین نقش‌های دوران بازیگری او است.

او فرزند سیاوش زندگانی از استادان موسیقی نامدار ایران و نیز برادر امید زندگانی است. امین زندگانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش و ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است.

زندگی حرفه‌ای امین زندگانی:

امین زندگانی در سال ۱۳۵۱ در خانواده‌ای هنرمند و آشنا با موسیقی در تهران متولد شد. پدرش، سیاوش زندگانی، از استادان موسیقی بود که در سال ۱۳۸۲ درگذشت. برادرش، امید زندگانی، مدتهاست که درعرصه موسیقی فعالیت می‌کند. زندگانی به فراگیری نواختن فلوت پرداخت و اکنون نیز به عنوان یکی از خوانندگان گروه هفت فعالیت می‌کند.

بیوگرافی همایون ارشادی بازیگر فیلم زد و بند:

همایون ارشادی زاده ۱۳۲۶ در اصفهان بازیگر ایرانی است.

زندگی‌نامه و حرفه همایون ارشادی:

وی تا مقطع دبیرستان در آبادان درس خواند. پس از دیپلم به ایتالیا رفت و در دانشگاه ایتالیا معماری خواند و یازده سال بعد به ایران بازگشت. ارشادی در سال ۱۳۷۵ توسط تهمینه میلانی به عباس کیارستمی معرفی و موفق شد در فیلم طعم گیلاس انتخاب شود و به عنوان نقش اول فیلم بازی کند. طعم گیلاس جایزهٔ نخل طلا جشنواره فیلم کن را در سال ۱۹۹۷ بدست آورد و بازی وی نیز مورد توجه قرار گرفت. ارشادی در سال ۱۳۷۶ در فیلم درخت گلابی جلوی دوربین داریوش مهرجویی رفت و بار دیگر بازی او مورد توجه قرار گرفت. او در فیلم ملکه در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در نقش متفاوتی بدون دیالوگ ظاهر شد.