غذای خانگی سه سار چیتگر

داستان و بازیگران فیلم برادرم خسرو+ عکس - ژولی پولی

داستان و بازیگران فیلم برادرم خسرو+ عکس

داستان و بازیگران فیلم برادرم خسرو+ عکس

20 مرداد 1400

داستان و بازیگران فیلم برادرم خسرو+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

درباره فیلم برادرم خسرو:

برادرم خسرو فیلمی به کارگردانی احسان بیگلری، نویسندگی پریسا هاشم‌پور و احسان بیگلری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ ایران است.

این فیلم در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در جشنواره فیلم یاری سوئد تندیس بهترین فیلم بلند را دریافت کرد. این فیلم در اردیبهشت ۱۳۹۶ اکران عمومی شد.

قرار است به زودی فیلم برادرم خسرو از رسانه ملی پخش شود.

داستان فیلم برادرم خسرو:

خسرو، نقش اول این فیلم با بازی شهاب حسینی، به اختلال دوقطبی مبتلاست و با خواهرش زندگی میکند، بنا بر شرایطی خواهر او مجبور به مسافرت میشود و خسرو مجبور شده مدتی در منزل برادرش ناصر که دندانپزشک است زندگی کند و در این مدت اتفاقاتی برای او در منزل برادرش رخ می‌دهد.

اینستاگرام فیلم برادرم خسرو:

baradaram_khosro

بازیگران فیلم برادرم خسرو:

شهاب حسینی در نقش خسرو

هنگامه قاضیانی در تقش میترا

ناصر هاشمی در نقش ناصر

بیتا فرهی ناهید

جواد یحیوی در نقش مرتضی

آمار فروش فیلم برادرم خسرو:

آمار فروش فیلم برادرم خسرو پس از ۶ هفته به رقم یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان رسید و در هفتهٔ چهارم خرداد ۱۳۹۶، دومین فیلم پرفروش هفته را به نام خود ثبت کرد.

در جدول فروش فیلم‌های هفتهٔ اول تیرماه ۱۳۹۶، برادرم خسرو با ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان فروش رتبهٔ دوم را از آن خود کرد.

بیوگرافی شهاب حسینی:

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، گوینده و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود.

وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.