غذای خانگی سه سار چیتگر

داستان و بازیگران سریال قبله عالم+ عکس - ژولی پولی

داستان و بازیگران سریال قبله عالم+ عکس

داستان و بازیگران سریال قبله عالم+ عکس

18 مرداد 1400

داستان و بازیگران سریال قبله عالم+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

قبلهٔ عالم یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی حامد محمدی است. این سریال دربارهٔ زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار ساخته شده‌است. قسمت نخست این سریال در ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر شد

راوی سریال قبله عالم:

در این سریال محمدرضا علیمردانی به عنوان راوی در نقش امیرکبیر بدون نمایش تصویر و تنها با پخش صدا حضور دارد.

بازیگران سریال قبله عالم:

حامد کمیلی

شقایق دهقان

هادی کاظمی

سام درخشانی

اردشیر رستمی

پژمان بازغی

سوگل خلیق

مارین ون هولک

سروش صحت

سمانه پاکدل

مهیار پوربابایی

زهرا بهروزمنش

واراند پطروسیان

مجتبی فلاحی

تولید سریال قبله عالم:

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز فیلم‌برداری قبله عالم در خانه طباطبایی‌ها، از اماکن گردشگری تحت نظارت این سازمان خبر داد.

لوکیشن های سریال قبله عالم:

خانه طباطبایی ها

خانه بروجردی ها

باغ فین کاشان

شهرک سینمایی غزالی

حمام فین کاشان

حمام سلطان امیراحمد

بیوگرافی حامد کمیلی:

سیّد حامد کمیلی زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در اصفهان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. کمیلی بازیگری در سینما را با فیلم تردید آغاز کرد. تردید ساخته کریم مسیحی موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم سال جشنواره فیلم فجر شد.

زندگی هنری حامد کمیلی:

سیّد حامد کمیلی در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، کاردانی کامپیوتر و دارای ۱۰ سال فعالیت تئاتر است. کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. در رشتهٔ تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده‌است. او برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر از جشنوارهٔ تئاتر فجر است، که جایزه‌اش را از دست علی نصیریان دریافت نموده‌است. کمیلی پیانو و تار نیز می‌نوازد. وی می‌گوید: حامد بهداد در زندگی هنری او تأثیر فراوانی داشته و امیدوار است که بتواند با توجّه به تأثیراتی که از او می‌گیرد در بازیگری سینما به شیوه‌ای اختصاصی و تازه دست یابد. بازی او در فیلم پایان‌نامه که در آنچه که برخی آن را تحریف وقایع انتخابات ۱۳۸۸ می‌نامند، مورد انتقاد طیفی از جامعهٔ ایرانی قرار گرفت.