غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای حضور خواهران منصوریان در مسابقات بین المللی MMA+ عکس - ژولی پولی

ماجرای حضور خواهران منصوریان در مسابقات بین المللی MMA+ عکس

ماجرای حضور خواهران منصوریان در مسابقات بین المللی MMA+ عکس

1 شهریور 1399

ماجرای حضور خواهران منصوریان در MMA چیست؟، خواهران منصوریان مبارزه در قفس و حضور در مسابقات بین المللی را در مجله ژولی پولی مشاهده نمایید.

هفته گذشته بود که خبر محرومیت خواهران منصوریان شنیده شد اما به تازگی خواهران منصوریان تصمیم گرفته اند رشته ورزشی خود را تغییر دهند!

هفته ی پیش فدراسیون ووشو حکم محرومیت شهربانو منصوریان به مدت ۲۰ ماه و سهیلا منصوریان به مدت ۸ ماه را صادر کرد.

مشاهده نمایید: خبر مادر شدن شهربانو منصوریان

علت محرومیت خواهران منصوریان:

علت محرومیت شهربانو و سهیلا منصوریان فعالیت در شبکه های اجتماعی ضد منافع ملی و رفتارهای خارج از شان یک ورزشکار ملی مطرح شد.

حکم فدراسیون ووشو با اعتراضاتی از سمت این دو قهرمان ملی پوش و سایر چهره های هنری و ورزشی مواجه شد.

خواهران منصوریان در MMA:

اما این بار ۲ خواهر منصوریان که محروم شده اند به همراه دیگر خواهر خود الهه منصوریان تصمیم گرفته اند در مسابقات MMA (مبارزه هنرهای رزمی ترکیبی در قفس) حضور پیدا کنند.

در حال حاضر رشته ورزشی MMA در ایران فعالیت قانونی ندارد اما ورزشکارانی همچون امیر علی اکبری در سالهای گذشته در این رشته ورزشی موفقیتهای بسیاری را کسب کرده اند.

شهربانو، الهه و سهیلا منصوراین قراردادی با یک کمپانی بین المللی امضا کرده اند و اولین زنان مسلمانی با حجاب اسلامی هستند که در مسابقات MMA شرکت خواهند کرد.

شهربانو منصوریان در MMA:

شهربانو منصوریان پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

دودینسکی میگه: کلید اصلی شاد بودن دانستن اینکه شما قدرت دارید انتخاب کنید که چه چیزی را بپذیرید و چه چیزی را رها کنیم و من امروز با امضا کردن قرارداد بین اللملی انتخاب کردم که به عنوان اولین زن مسلمان با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی شرکت کنم، منتظر خبرهای خوب باشید.

شهربانو منصوریان در MMA

الهه منصوریان در MMA:

الهه منصوریان پستی را در اینستاگرام منتشر نمود و نوشت:

امروز من با یک کمپانی بین المللی به نام pridelandmanagement  قرارداد امضا کردم. طبق این قرارداد برای اولین بار به عنوان یک زن مسلمان و با حجاب کامل اسلامی در مسابقات بین المللی آزاد حضور پیدا خواهم کرد. منتظر خبرهای بیشتر باشید.

الهه منصوریان در MMA

سهیلا منصوریان در MMA:

سهیلا منصوریان نیز پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

درود فراوان به همه دوستان عزیزم ، چارلی چاپلین معتقد بود که خوشبختی فاصله بین دو بدبختی است. امروز بعد از گذشت روزهای سخت اتفاقات خوبی در سطح بین المللی برای من افتاد وقرارداد کاری امضا کردم که باعث خوشحالی من شد. خبر های خوبی در راه هستند، منتظر باشید .

سهیلا منصوریان در MMA