غذای خانگی سه سار چیتگر

خبر پخش دورهمی و خندوانه در ایام نوروز از شبکه نسیم - ژولی پولی

خبر پخش دورهمی و خندوانه در ایام نوروز از شبکه نسیم

خبر پخش دورهمی و خندوانه در ایام نوروز از شبکه نسیم

19 اسفند 1397

خبری که دیروز تمام طرفداران و بینندگان برنامه های شبکه نسیم را خوشحال کرد، پخش برنامه دورهمی و خندوانه در ایام نوروز از این شبکه بود.

دورهمی و خندوانه هر دو جزو برنامه های پر بازدید رسانه ی ملی به شمار می آیند.

خندوانه برنامه ای تلویزیونی است که از سال ۹۳ با اجرا و کارگردانی رامبد جوان از شبکه نسیم فعالیت خود را آغاز نمود و هدف آن تلاش برای شاد کردن و خنداندن مردم است که شامل آیتم های مختلف: دعوت هنرمندان، ورزشکاران و افراد موفق به عنوان مهمان، عروسک با مزه جناب خان، خنداننده برتر، مسابقه ی ادابازی و … است.

رامبد جوان در خندوانه

دورهمی برنامه ای تلویزیونی است که از سال ۹۴ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری از شبکه نسیم فعالیت خود را آغاز کرد. برنامه ی دورهمی در هر قسمت به یک موضوع اجتماعی که دغدغه ی عمومی مردم است می پردازد و نمایشی که در آن اجرا می شود حول همان موضوع می چرخد. دورهمی شامل آیتم های نمایش، استندآپ کمدی، دعوت یک مهمان و … می باشد.

مهران مدیری در دورهمی

اما در چند وقت گذشته خبرهایی شنیده شد که پخش برنامه خندوانه رو به پایان است و بعد از ایام نوروز ساخته نخواهد شد، برنامه ی دورهمی هم با توجه به مخاطبانی که داشت در فروردین ۹۷ متوقف شد و گفته شد دیگر دورهمی به تلویزیون نخواهد آمد.

صبح امروز معاون سیما (آقای مرتضی میرباقری) اعلام کرد: فصل جدید “دورهمی” از نوروز روی آنتن می رود و ادامه پیدا نکردن “خندوانه” کذب است.

طبق گفته ی وی، در ایام نوروز دو شب برنامه “دورهمی” و پنج شب برنامه “خندوانه” روی آنتن شبکه نسیم می رود.

و خبر بهتر اینکه فصل جدید دورهمی از نوروز ۹۸ شروع شده و تا ماه رمضان ادامه دارد و پس از آن خندوانه شروع شده و تا ماه محرم پخش آن ادامه دارد.