غذای خانگی سه سار چیتگر

حضور عادل و میعاد در برنامه فرمول یک - ژولی پولی

حضور عادل و میعاد در برنامه فرمول یک

حضور عادل و میعاد در برنامه فرمول یک

20 دی 1397

فرمول یک نام برنامه ای است که با موضوع نشاط و آگاهی دادن به مردم از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ با اجرای علی ضیا از شبکه یک سیما پخش می شود.

علی ضیا مجری توانمند صدا و سیما که کار خود را با رادیو شروع کرد و توانست با برنامه های ویتامین ث، گزینه جوان و ماه عسل جایگاه خود را در تلویزیون پیدا کند.

این روزها علی ضیا در حال اجرای برنامه فرمول یک است و هر روز را به یک موضوع اختصاص می دهد.

اگر پیگیر شبکه های اجتماعی و اینستاگرام باشید، ویدئویی از خوانندگی دو برادر که در واقع زوج هنری هستند دست به دست می شود که توانسته نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند.  

در روز سه شنبه ۱۹ دی ماه عادل و میعاد مهمان برنامه ی فرمول یک بودند که از خودشان و زندگیشان گفتند و خودشان را به مردم معرفی کردند.

والدین میعاد و عادل هر دو ناشنوا هستند، ناشنوا شدن پدر و مادر میعاد و عادل ژنتیکی نیست و پدرشان بر اثر ضربه ای که در کودکی بر سرش اصابت کرده ناشنوا شده و مادر آنها براثر واکسن اشتباهی که بر وی تزریق شده ناشنوا شده است.

عادل ۲۱ ساله و نوازنده ی گیتار است و در حال حاضر به خوانندگی مشغول است. میعاد ۹ ساله، دانش آموز و در کنار برادرش خوانندگی می کند.

عادل بیشتر در برنامه صحبت می کند و به این موضوع اشاره می کند که خیلی از مردم شایعه درست کرده اند که میعاد و عادل پولدار هستند و از این طریق توانسته اند پیشرفت کنند، عادل این موضوع را تکذیب می کند و عنوان می کند ما خانواده ای معمولی هستیم و پدرم کارگر ساختمانی است.

عادل علت پیشرفتشان را دعای پدر و مادر و حمایت مردم می داند.

در پایان برنامه عادل و میعاد آهنگ عاشق شدن محسن ابراهیم زاده را با هم بصورت دو صدایی اجرا می کنند.

ما در تیم ژولی پولی برای این دو خواننده هدفمند و خوش آتیه کشورمان آرزوی درخشیدن و موفقیت داریم.