غذای خانگی سه سار چیتگر

حضور حسام منظور در برنامه حالا خورشید - ژولی پولی

حضور حسام منظور در برنامه حالا خورشید

حضور حسام منظور در برنامه حالا خورشید

28 بهمن 1397

امروز صبح حسام منظور بازیگر محبوب سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان که با سریال بانوی عمارت به شهرت رسید، مهمان مجله ی بامدادی حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور بود.

حسام منظور سالها در تئاتر فعالیت کرده و یکی از بازیگران با تجربه تئاتر کشورمان می باشد که تاکنون جوایز و افتخاراتی برای بازی در تئاتر کسب کرده است.

وی با بازی در سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد توانست به جایگاهی که حقش بود دست یابد و در اذهان مردم با ایفای نقش ارسلان میرزای قوانلوی قاجار ماندگار شود.

حسام منظور و مریم مومن در بانوی عمارت
مریم مومن و حسام منظور در سریال بانوی عمارت

حسام منظور در ۱۸ آذر سال ۱۳۵۹ در تهران بدنیا آمده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد.

در زیر به گوشه ای از صحبت های حسام منظور و رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید اشاره می کنیم:

برخی اعتقاد دارند وی شبیه به یکی از بازیگران ترکیه است و خودش به این موضوع اشاره کرد که اصالتا آذری است و دوران کودکی و نوجوانی خود را در تبریز سپری کرده است. (مادرش اهل ارومیه است.)

وی استاد دانشگاه است و در دانشگاه آزاد تهران مرکز تدریس می کند البته تا دو سال قبل در دانشگاه اراک هم مشغول به تدریس بوده ولی به دلیل حجم زیاد کاری مدتی است که تدریس نمی کند.

تئاتر نقش مهمی در زندگیش دارد بطوریکه در صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که تئاتر نجاتم داد، تئاتر این امکان را می دهد که شخص بتواند نقش های مختلف را به صورت پیوسته در مدت یک تا دو ساعت تجربه کند.

از بازیگران به خسرو شکیبایی و پرویز پرستویی علاقه ی ویژه ای دارد ولی هیچ یک از بازیگران را به عنوان الگو انتخاب نکرده است زیرا اعتقاد دارد هر آدمی یک قصه ای در درون خودش دارد و خیلی مهم است که آدمی قصه ی درونش را پیدا کند و بتواند قهرمان قصه ی خودش باشد.

نظرش این است هر جوانی برای بازیگر شدن باید آگاهی لازم را کسب کند که بازیگری سختی های خاص خودش را دارد و در صورتیکه شخصی استعداد لازم را ندارد برای بازیگر شدن وقت نگذارد.

حسام منظور در سریال برادر جان
علی نصیریان، حسام منظور و کامران تفتی در سریال برادر جان

حسام منظور هم اکنون در حال بازی در سریال “برادر جان” به کارگردانی محمدرضا آهنج و نویسندگی حمید نعمت الله می باشد و با استاد “علی نصیریان” در این سریال هم بازی است. سریال برادر جان در ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش خواهد شد.

صدای بسیار زیبا و تاثیر گذاری دارد که در برخی نقش ها به وی کمک می کند ولی خودش اعتقاد دارد در برخی موارد سرکش می شود و دوست دارد صدایش قطع شود تا نقشش بهتر دیده شود.

حسام منظورعلاقه ی خاصی به کشورمان ایران دارد و به مکانهای مختلفی تابحال سفر کرده است ولی نظرش این است هیچ کجا ایران نمی شود و تمام جهانگردانی هم که ایران می آیند همین نظر را دارند، تهران یکی از بزرگترین، مجهزترین و  مدرن ترین پایتخت کشورها در جهان است.

در آخر برنامه، حسام منظور به این نکته اشاره کرد که از فرهنگمان غافل نشویم و همه چیز را به بخش خصوصی نسپاریم و برای تمام هنرها از جمله تئاتر و سینما هزینه کنیم، جای دوری نمی رود و در جهت فرهنگسازی موثر است.

ما در سایت ژولی پولی برای حسام منظور آرزوی موفقیت روز افزون داریم.